حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

10 شوال 1445 Thursday, 18 April , 2024 تعداد کل نوشته ها : 1447×

اطلاعیه ها

قهرمانی رعد پدافند اصفهان در لیگ برتر تنیس روی میز

شناسه : 9804 18 اردیبهشت 1401 - 22:33 802 بازدید ارسال توسط :
رعد پدافند هوایی اصفهان یک روز مانده به پایان لیگ سی ام قهرمانی خود را مسجل کرد.
قهرمانی رعد پدافند اصفهان در لیگ برتر تنیس روی میز
پ
پ

به گزارش روابط عمومی فدراسیون تنیس روی میز ؛ پس از اتمام دور ششم از مرحله نهایی سی امین دوره رقابتهای لیگ برتر آقایان باشگاههای کشور ،تیم رعد پدافند هوایی اصفهان با ۲۵/۵ امتیاز کسب شده در مجموع سه مرحله قهرمانی خود را مسجل کرد و عنوان قهرمانی سی امین دوره این رقابتها را از آن خود کرد.

عصر امروز (یکشنبه) تیم رعد پدافند در رویارویی با دانشگاه آزاد اسلامی موفق به پیروزی ۴ بر ۱ شد و یک دور مانده به پایان رقابتها قهرمانی خود را مسجل نمود . دانشگاه آزاد نیز با نیم امتیاز کسب شده با ۲۰ امتیاز در رده سوم جای گرفت .

در دیگر بازی ، فراسنج تهران مدافع عنوان قهرمانی که به عنوان مدعی و تعقیب کننده اصلی رعد پدافند به شمار می رفت در برابر عقاب نهاجا تهران ۵ بر ۰ به پیروزی رسید و با ۲۳ امتیاز در رده دوم جدول جای گرفت.

مصاف تیمهای شهرداری کرج و پالایش نفت آبادان با حساب ۳ بر ۲ به سود شهرداری کرج و تقابل مقاومت تبریز با پادما یدک اصفهان با حساب ۵ بر ۰ به سود پادما به اتمام رسید.

بدین ترتیب در جدول رده بندی پس از رعد پدافند هوایی ، تیم فراسنج تهران با ۲۳ امتیاز در جایگاه دوم و تیم دانشگاه آزاد اسلامی با ۲۰ امتیاز در رده سوم قرار دارند.

پادما یدک اصفهان با ۱۹ امتیاز ، شهرداری کرج با ۱۸/۵ امتیاز ، پالایش نفت آبادان با ۱۴/۵ امتیاز ، عقاب نهاجا تهران با ۶ امتیاز و مقاومت تبریز با ۳/۵ امتیاز در رده های چهارم تا هشتم جای دارند.

جهت مشاهده جدول کلیک کنید

 

 

این مطلب بدون برچسب می باشد.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.