حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

4 محرم 1446 Wednesday, 10 July , 2024 تعداد کل نوشته ها : 1557×

اطلاعیه ها

نوروزی مدرس سطح ۲ فدراسیون جهانی شد

شناسه : 15444 04 تیر 1403 - 6:11 24 بازدید ارسال توسط :

به گزارش روابط عمومی فدراسیون تنیس روی‌ میز؛ پس از برگزاری دوره مربیگری و مدرسی تنیس روی میز سطح دو  جهانی به مدرسی احمد الدولتی از کشور مصر، افشین نوروزی به عنوان مدرس در این دوره برگزیده شد. دوره مربیگری سطح ۲ جهانی با ۲۰ شرکت کننده برگزار شد که پس از آن ۸ شرکت کننده […]

<strong>نوروزی مدرس سطح ۲ فدراسیون جهانی شد</strong>
پ
پ

به گزارش روابط عمومی فدراسیون تنیس روی‌ میز؛ پس از برگزاری دوره مربیگری و مدرسی تنیس روی میز سطح دو  جهانی به مدرسی احمد الدولتی از کشور مصر، افشین نوروزی به عنوان مدرس در این دوره برگزیده شد.

دوره مربیگری سطح ۲ جهانی با ۲۰ شرکت کننده برگزار شد که پس از آن ۸ شرکت کننده از سوی مدرس این دوره به عنوان افراد واجد شرایط حضور در دوره ی مدرسی پذیرفته شدند که از میان شرکت کنندگان در دوره ی مدرسی، افشین نوروزی با کسب عالی ترین نمره در بخش عملی و تئوری به عنوان مدرس رسمی ITTF انتخاب شد.

دوره ی مربیگری و مدرسی تنیس روی میز سطح ۲ جهانی «المپیک سولیداریتی» با همکاری کمیته ملی المپیک کشورمان به مدت ده روز در آکادمی ملی المپیک و آکادمی امیر احتشام زاده در دو نوبت صبح و بعد از ظهر برگزار شد.

این مطلب بدون برچسب می باشد.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.