حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

4 محرم 1446 Wednesday, 10 July , 2024 تعداد کل نوشته ها : 1557×

اطلاعیه ها

سرپرست کمیته آموزش فدراسیون منصوب شد

شناسه : 15486 11 تیر 1403 - 12:26 15 بازدید ارسال توسط :
‎طی حکمی از سوی مهرداد علی قارداشی رئیس فدراسیون تنیس روی میز، نگار آرازشی به عنوان سرپرست کمیته آموزش فدراسیون منصوب شد.
سرپرست کمیته آموزش فدراسیون منصوب شد
پ
پ

به‌گزارش روابط عمومی فدراسیون تنیس روی میز؛ طی حکمی از سوی مهرداد علی قارداشی رئیس فدراسیون، نگار آرازشی به عنوان سرپرست کمیته آموزش منصوب شد.

در حکم علی قارداشی خطاب به آرازشی آمده است: باتوجه به مراتب تعهد، تخصص و تجارب ارزنده سرکارعالی به موجب این ابلاغ به عنوان سرپرست کمیته آموزش فدراسیون تنیس روی میز جمهوری اسلامی ایران منصوب میشوید.

امید است با تلاش و جدیتی که در سرکارعالی سراغ دارد و با اهتمام ویژه به بکارگیری ظرفیت های موجود و همگام با سیاست های وزارت ورزش و جوانان و این فدراسیون موفق و مؤید باشید.

شایان ذکر است آرازشی فارغ التحصیل دوره دکتری تربیت بدنی و علوم ورزشی گرایش رفتار حرکتی از دانشگاه علوم و تحقیقات تهران، تألیف کتاب، ترجمه ی بیش از ۵ کتاب ورزشی، ارائه بیش از ۲۰ مقاله ملی و بین المللی در خصوص ورزش ،مدیر گروه تحصیلات تکمیلی دانشکده تربیت بدنی دانشگاه تهران مرکز و رئیس کمیته آمادگی جسمانی هیئت تهران و نائب رئیس کمیته آموزش هیئت آمادگی جسمانی استان تهران بخشی از کارنامه آرازشی در گذشته می باشد.

این مطلب بدون برچسب می باشد.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.