حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

4 محرم 1446 Wednesday, 10 July , 2024 تعداد کل نوشته ها : 1557×

اطلاعیه ها

پیام تبریک رئیس فدراسیون به مناسبت نائب قهرمانی تیم ملی نوجوانان پینگ پنگ ایران در آسیا

شناسه : 15496 12 تیر 1403 - 12:27 11 بازدید ارسال توسط :
رئیس فدراسیون تنیس روی میز در پیامی تاریخ سازی و کسب مقام نائب قهرمانی کشورمان در بیست‌ و هشتمین دوره مسابقات نوجوانان و جوانان قهرمانی آسیا را تبریک گفت.
پیام تبریک رئیس فدراسیون به مناسبت نائب قهرمانی تیم ملی نوجوانان پینگ پنگ ایران در آسیا
پ
پ

به گزارش روابط عمومی فدراسیون تنیس روی میز؛ مهرداد علی قارداشی رئیس فدراسیون تنیس روی میز طی پیامی کسب مقام نائب قهرمانی تیم ملی نوجوانان تنیس روی میز کشورمان در بیست‌ و هشتمین دوره مسابقات قهرمانی نوجوانان و جوانان آسیا را تبریک گفت.

در متن پیام تبریک رئیس فدراسیون آمده است: موفقیت ارزنده قهرمانان نوجوان، سربلند و عزیز ایران اسلامی در مسابقات تنیس روی میز قهرمانی نوجوانان و جوانان آسیا مایه افتخار و مباهات ورزش ایران است. بار دیگر نوجوانان غیور پینگ پنگ کشورمان موفق شدند برگی دیگر از تاریخ را ورق بزنند و در آوردگاه قهرمانی آسیا ، پرچم پرافتخار کشورمان را در سالن برگزاری رقابت‌ها به اهتزاز درآوردند. بدون تردید این موفقیت در سایه تلاش‌‌های خستگی‌ ناپذیر و شبانه‌ روزی دکتر مهران احدی سرمربی تیم ملی ، کادر فنی شایسته این تیم ، ملی‌پوشان پرتلاش و آینده دار نوجوانان تنیس روی میز ایران و خانواده ورزشکاران به ثمر نشسته است، از همین رو بر خود واجب می‌دانم که این موفقیت تاریخی را به جامعه بزرگ ورزش کشور و مقام عالی وزارت و خانواده بزرگ تنیس روی میز ایران تبریک عرض نمایم و امیدوارم این موفقیت تاریخی در المپیک ۲۰۲۴ پاریس مجدد تکرار شود.

این مطلب بدون برچسب می باشد.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.