حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

7 محرم 1446 Saturday, 13 July , 2024 تعداد کل نوشته ها : 1557×

اطلاعیه ها

احدی:انتخابی تیم ملی اردیبهشت برگزار می شود/تیم ملی تنیس روی میز نوجوانان در تهران اردو زد

شناسه : 9566 31 فروردین 1401 - 10:33 996 بازدید ارسال توسط :
سرمربی تیم ملی پینگ‌پنگ نوجوانان گفت: اولین اردوی این تیم در سال جاری جهت شرکت در مسابقات قهرمانی آسیای میانه و آسیا با حضور 13 بازیکن در سالن شهید عضدی تهران تشکیل شد.
احدی:انتخابی تیم ملی اردیبهشت برگزار می شود/تیم ملی تنیس روی میز نوجوانان در تهران اردو زد
پ
پ


مهران احدی روز سه‌شنبه در گفت و گوی با روابط عمومی فدراسیون تنیس روی میز افزود: ۱۰ نفر از بازیکنان حاضر در این اردو شامل سامران کریمی از سنندج، رضا شریعتی از گلستان، امیرپارسا معصومی از همدان، بنیامین فرجی و محمدرضا نشاطی از تهران، محمدحسین حبیبی از قم، علی‌اصغر سربخشیان از تبریز، سینا قریشیان و نیما نقوی از مازندران و کمیل نیک‌نژاد از گیلان جایگاه نخست تا دهم رنکینگ را در اختیار دارند.

وی با بیان اینکه این اردو تا هفتم اردیبهشت ادامه خواهد داشت، بیان کرد: فراز شکیبا از تبریز به عنوان نفر نخست مسابقات هوپس و احسان شریعتی و رامین شاعلی از فارس نیز به عنوان دو بازیکن مستعد استانی در این اردو حاضر هستند.

احدی تاکید کرد: مسابقات انتخابی تیم ملی نوجوانان طی اردیبهشت سال جاری برگزار می‌شود و بعد از آن تعداد نفرات حاضر در اردوهای تیم ملی کاهش خواهد یافت.

وی ادامه داد: سه نفر برتر مسابقات انتخابی تیم ملی نوجوانان به صورت مستقیم به اردو دعوت شده و پنج نفر دیگر هم به تشخیص کار فنی و بر اساس وضعیت آمادگی و شرایط سنی در اردوهای تیم ملی حاضر خواهند شد.

به گفته وی بازیکنان حاضر در اردوی تهران ابتدا در تست آمادگی جسمانی شرکت کردند و بعد از اتمام اردو هم برای بدنسازی و تمرین‌های تکنیکی و تاکتیکی آنان برنامه‌ریزی خواهد شد.

سرمربی تیم ملی پینگ پنگ نوجوانان تاکید کرد: اردوها تا مسابقات قهرمانی آسیا ادامه خواهد داشت و در مسابقات بین‌المللی هم حضور جدی خواهیم داشت.

احدی خاطرنشان کرد: مسابقات قهرمانی آسیا اواخر مرداد سال جاری برگزار می‌شود و کادر فنی تیم ملی نوجوانان نیز با حضور متخصصانی در حوزه‌های مختلف به دنبال ارتقای سطح آمادگی تیم جهت شرکت در این رویداد مهم است.

«رضا وفایی‌راد» به عنوان مربی از مازندران، «رضا بهدری» به عنوان مربی بدنساز، «محسن قربان» مربی مهمان از استان فارس، «مجتبی قنبری» عضو مرکز پردازش، «کیوان رمضانی» به عنوان سرپرست اردو از کرمانشاه و محسن پروازی به عنوان روانشناس در این اردو حضور دارند.

این مطلب بدون برچسب می باشد.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.