حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

26 شوال 1445 Saturday, 4 May , 2024 تعداد کل نوشته ها : 1467×

اطلاعیه ها

مجمع سالیانه هیات تنیس روی میز استان فارس برگزار شد

شناسه : 9478 28 فروردین 1401 - 18:53 1666 بازدید ارسال توسط :
با حضور رییس فدراسیون مجمع سالیانه هیات تنیس روی میز استان فارس برگزار شد.
مجمع سالیانه هیات تنیس روی میز استان فارس برگزار شد
پ
پ

به گزارش روابط عمومی فدراسیون تنیس روی میز ؛ با حضور مهرداد علی قارداشی رییس فدراسیون تنیس روی میز، حیدر صفرپور سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان ,کریمی معاون توسعه ورزش قهرمانی ,مهدی ترابی رییس هیئت و سایر اعضای مجمع ، عصر امروز یکشنبه ۲۸ فروردین مجمع سالیانه هیات تنیس روی میز استان در محل دانشگاه علوم پزشکی شیراز برگزار شد.

ابتدا حیدر صفر پور مدیرکل ورزش و جوانان استان فارس ضمن خیر مقدم به ریاست فدراسیون تنیس روی میز، سال ۱۴۰۰ را سالی بسیار پر بار برای استان فارس دانست و به افتخار آفرینی ورزشکاران این استان در سطح ملی و بین المللی اشاره کرد.

صفرپور در ادامه ضمن تقدیر و تشکر از هیئت تنیس روی میز استان ، روزهای روشنی را برای هیئت استان متصور شد.

در ادامه مهدی ترابی رئیس هیئت استان ، با اشاره به ۹۰ درصد میزبانی های رقابت های منطقه ای، کسب مدال رقابت های پارا تنیس روی میز جوانان و حضور ورزشکاران این استان در رده های مختلف تیم های ملی را از نکات مثبت و حائز اهمیت برای استان فارس بر شمرد.

ترابی با اشاره به حضور تیم سپهبد سلیمانی در لیگ برتر بانوان و فعال بودن هیئت ، در رقابت های لیگ باشگاههای کشور در رده های سنی مختلف به فعال بودن استان در این زمینه اشاره کرد.

ترابی، در پایان به میزبانی گراش در رقابت های هوپس پسران کشور اشاره کرد و از پتانسیل بالای استان برای میزبانی از رقابت های کشوری در رده های سنی مختلف اظهار امیدواری کرد.

در ادامه مقیمی خزانه دار هیئت استان، گزارشی از عملکرد مالی هیئت در سال ۱۴۰۰ را به اعضای مجمع ارائه دادند.

در پایان مهرداد علی قارداشی رئیس فدراسیون ضمن قدردانی از عملکرد هیئت در سال ۱۴۰۰ ، موفقیت های کسب شده توسط فدراسیون تنیس روی میز را برای اعضای مجمع تشریح نمودند.

علی قارداشی ضمن خرسندی از حضور فعال تیم های باشگاهی فارس در لیگ های کشوری و حضور فعال در پاراتنیس روی میز کشور از ترابی رئیس هیئت استان بابت حمایت از تیم های تحت پوشش این هیئت تشکر و قدردانی کرد.

قارداشی با اشاره به اهدای اقلام اهدایی از سوی فدراسیون جهانی به کشورهای آسیب دیده به استان های سیل زده و اهدای این اقلام به استان فارس توضیحاتی ارائه داد.

رئیس فدراسیون در پایان ضمن تقدیر از خدمات ارزنده محمود رهیده به جامعه ی داوری کشورمان از این داور برجسته و پیشکسوت پینگ پنگ ایران با اهدای لوحی تشکر و قدردانی نمودند.

 

این مطلب بدون برچسب می باشد.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.