حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

26 شوال 1445 Saturday, 4 May , 2024 تعداد کل نوشته ها : 1470×

اطلاعیه ها

جلسه روز جهانی پارکینسون با حضور نماینده ایران

شناسه : 9437 23 فروردین 1401 - 8:21 725 بازدید ارسال توسط :
به مناسبت ۱۱ آوریل روز جهانی پینگ پنگ پارکینسون جلسه ای به صورت آنلاین با حضور نماینده ایران برگزار شد.
جلسه روز جهانی پارکینسون با حضور نماینده ایران
پ
پ

به گزارش روابط عمومی فدراسیون تنیس روی میز؛ به مناسبت روز جهانی پارکینسون ، جلسه ای با حضور مبتلایان به این بیماری توسط نناد باخ ابداع کننده پینگ پنگ پارکینسون با حضور ۲۳ نفر از کشورهای مختلف جهان به صورت آنلاین برگزار شد.

مصطفی بیگلری به نمایندگی از کشورمان در این جلسه ی آنلاین حضور داشت و در خصوص تشکیل انجمن این رشته و گسترش آن در کشورمان بحث و تبادل نظر کرد.
کشورهای ایران، انگلیس، آمریکا، دانمارک، اسپانیا، سوئیس، اسکاتلند، ولز، ایسلند، برزیل، صربستان، ژاپن، لهستان، هلند، کرواسی و آلمان در این جلسه ی آنلاین نماینده داشتند.

ابتدا، باخ ضمن اشاره به ۱۱ آوریل و روز جهانی پارکینسون و معرفی کتاب پینگ پنگ پارکینسون و هنر در بازی ماندن از اعضای حاضر در جلسه خواست خود را معرفی نمایند.

در ادامه نمایندگان کشورها بعد از معرفی خود و مدت زمان درگیری با این بیماری، از شدت میزان بیماری و شروع ورزش تنیس روی میز تبادل نظر کردند و در خصوص تأثیرات مثبت تنیس روی میز در کاهش شدت بیماری و توقف روند این بیماری موضوعاتی را مطرح نمودند.

در خاتمه باخ از نمایندگان کشورها خواست، نسبت به تبلیغ ورزش پینگ پنگ در کشور خود و تشکیل انجمن ها و گروهها جهت گسترش این ورزش در سطح جهان تلاش کنند.

این مطلب بدون برچسب می باشد.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.