حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

8 محرم 1446 Sunday, 14 July , 2024 تعداد کل نوشته ها : 1557×

اطلاعیه ها

نتایج نوجوانان و جوانان ایران در رقابت های کانتندر سلیمانیه عراق

شناسه : 9226 23 اسفند 1400 - 22:22 948 بازدید ارسال توسط :
پینگ پنگ بازان جوان و نوجوان ایران در روز اول رقابت های کانتندر سلیمانیه عراق خوش درخشیدند.
نتایج نوجوانان و جوانان ایران در رقابت های کانتندر سلیمانیه عراق
پ
پ

به گزارش روابط عمومی فدراسیون تنیس روی میز ؛ مسابقات wtt کانتندر جوانان سلیمانیه از ۱۴ لغایت ۲۰ مارس با حضور نمایندگان تنیس روی میز ایران به میزبانی عراق در جریان می باشد.

در روز نخست این مسابقات فراز شکیبا در گروه ۴ مسابقات زیر ۱۳ سال با حساب ۳ بر۰ از سد احمد فاحث از لبنان و راکان از اردن گذشت و در دیگر بازی با نتیجه ۳ بر ۱ از سد یاسین حریف مصری گذشت.

بنیامین فرجی نیز در گروه ۱ رقابتهای زیر ۱۳ سال دو بازی خود را با نتیجه ۳ بر ۰ از یحیی نماینده مصر و مایکل از لبنان پیروز شد.

در مسابقات زیر ۱۷ سال نیز رضا شریعتی در گروه ۱۲ با حساب ۳ بر ۱ از سد حریف سوئدی عبور کرد.او در مصاف با حریف مصر ی۳ بر ۲ پذیرای شکست شد و در برابر دیگر نماینده مصر ۳ بر ۱ به پیروزی دست یافت.

در گروه ۴ سید سینا قریشیان با نتیجه ۳ بر ۲ از سد حریف عراقی خود گذشت و در دیگر مصاف خود در برابر نماینده قطر ۳ بر ۱ به برتری دست یافت

آرش شاهیان در گروه ۱۰ با نتیجه ۳ بر ۰ از سد رقیب اردنی گذشت. شاهیان با حساب ۳ بر ۱ در برابر نماینده مصر متوقف شد ،شاهیان در جدول ۳۲ نفره با حساب ۳ بر ۲ بر لبنان به برتری دست یافت تا در مرحله یک هشتم با سید علی سجادیان روبرو شود.
تقابل دو ایرانی با حساب ۳ بر . به سود سجادیان به اتمام رسید

در گروه ۷ سید علی سجادیان۳ بر ۲ بر حریف سوئدی چیره شد و در مصاف با بلژیک ۳ بر ۱ پیروز میدان شد .
سجادیان در مرحله یک شانزدهم ۳ بر ۰ بر نماینده عراق به برتری رسید .
او پس از عبور از نماینده ایران در مرحله یک چهارم با نماینده کروات روبرو میشود.

امیر پارسا معصومی در گروه ۵ با نتیجه ۳ بر ۲ از سد نماینده مصر گذشت ،وی با نتیجه ۳ بر ۲ از سد حریف قطری خود عبور کرد.
نماینده کشورمان ۳ بر ۰ مقابل نماینده عراق به برتری دست یافت.
مصاف رضا شریعتی و امیرپارسا معصومی با حساب ۳ بر ۲ به سود معصومی به اتمام رسید.
معصومی در یک چهارم با حریفی از یمن روبرو میشود.

نیما نقوی در گروه ۶ با حساب ۳ بر ۱ از سد مصر گذشت و در دیگر مصاف ۳ بر ۰ بر قطر غلبه کرد .
نقوی در جدول حذفی حریفی از سوریه را با حساب ۳ بر ۰ از پیش رو برداشت .در گام یک هشتم نیز در برابر حریفی از مصر با حساب ۳ بر ۱ مغلوب و از راهیابی به دور بعد بازماند

محمد حبیبی در گروه ۲ با حساب ۳ بر ۰ بر حریفِ فلسطینی چیره شد او در دیگر دیدار ۳ بر ۱ از نماینده بلژیک شکست خورد . حبیبی در دور اول رقابتهای جدول حذفی ۳ بر ۱ بر نماینده مصر به برتری دست یافت. اودر مصاف با حریف کروات با حساب ۳ بر ۰ مغلوب و از راهیابی به دور بعد بازماند.

محمدرضا نشاطی در گروه ۱۱ با حساب ۳ بر ۱ در برابر حریف مصر با شکست روبرو شد .در مصاف با نماینده اردن ۳ بر ۰ به پیروزی دست یافت .نشاطی در جدول حذفی ۳ بر ۱ از مصر شکست خورد و از راهیابی به دور بعد بازماند.

محمد امین صمدی در گروه ۸ با نتیجه ۳ بر ۰ در برابر نماینده اردن به برتری دست یافت وی همچنین ۳ بر ۱ از حریف مصر عبور کرد.صمدی در جدول حذفی در مصاف با نماینده سوئد ۳ بر ۰ به برتری دست یافت .حریف او در یک هشتم از مصر بود که با حساب ۳ بر ۰ به برتری دست یافت. صمدی و سامران کریمی در گام یک چهارم به مصاف هم خواهند رفت

سامران کریمی در گروه ۹ با نتیجه ۳ بر ۰ در مقابل مصر به برتری دست یافت.او همچنین ۳ بر ۰ از نماینده اردن گذشت.رقابت او در جدول حذفی اول در برابر مصر با حساب ۳ بر ۰ به اتمام رسید.سامران با قریشیان که در دور اول حذفی با قرعه استراحت روبرو بود با حساب ۳بر ۲به پیروزی دست یافت

در رقابتهای زیر سیزده سال فرجی با ۴ امتیاز و شکیبا با ۶ امتیاز صعود کردند.فرجی در دور اول با قرعه استراحت روبرو شد و در مرحله یک چهارم پایانی با یاسین از مصر روبرو میشود.
فراز شکیبا در دور اول با قرعه استراحت و در مرحله یک چهارم با ایمل آدام از سوئد روبرو میشود.هر دو نماینده کشورمان حوالی ساعت ۱۶:۴۵ به مصاف حریفان خواهند رفت.

شایان ذکر است مهران احدی به عنوان سرمربی تیم ملی نوجوانان، امیر بخشی به عنوان مربی تیم ملی جوانان و نادر شاملو به عنوان سرپرست کاروان اعزامی در این رقابتها حاضر میباشند.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

این مطلب بدون برچسب می باشد.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.