حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

25 شوال 1445 Friday, 3 May , 2024 تعداد کل نوشته ها : 1464×

اطلاعیه ها

اختتامیه لیگ برتر تنیس روی میز بانوان در کرمان

شناسه : 9109 19 اسفند 1400 - 16:36 5216 بازدید ارسال توسط :
مراسم اختتامیه بیست و پنجمین دوره لیگ برتر تنیس روی میز بانوان به میزبانی کرمان برگزار شد.
اختتامیه لیگ برتر تنیس روی میز بانوان در کرمان
پ
پ

به گزارش روابط عمومی فدراسیون تنیس روی میز؛ مراسم اختتامیه لیگ برتر بانوان باشگاههای کشور در سالن شهید کهنوجی کرمان با اهدای جام قهرمانی به شهرداری شهر بابک خاتمه یافت.

در ابتدای این مراسم آیاتی چند از کلام الله مجید پخش شد، پس از آن احسان ایرانمنش رئیس هیئت تنیس روی میز استان کرمان در خصوص میزبانی کرمان از مرحله پایانی رقابت های لیگ و چهارمین قهرمانی شهرداری شهر بابک توضیحاتی ارائه داد و در ادامه رضا احمدی خواننده مطرح کشورمان با اجرای خود در سالن تنیس روی میز شور و هیجان زیادی به سالن منتقل کردند.


سپس میثم پاریزی مدیر کل ورزش و جوانان استان کرمان با تبریک اعیاد شعبانیه، یاد و خاطره ی شهید سردار سلیمانی و شهید پور جعفری را زنده نگه داشتند و چهارمین قهرمانی پی در پی شهرداری شهر بابک در لیگ برتر را تبریک گفتند و اظهار امیدواری کردند میزبانی های کرمان در رویدادهای ملی و بین المللی ادامه دار باشد.

در ادامه مهندس شمسی فرماندار شهربابک با تبریک قهرمانی این تیم در لیگ برتر بانوان با تاکید بر حمایت از این تیم ابراز امیدواری کرد ، قهرمانی های شهر بابک در لیگ برتر ادامه دار باشد

همچنین در پایان مهرداد علی قارداشی رئیس فدراسیون تنیس روی میز با قدردانی از هیئت تنیس روی میز کرمان، میزبانی و اختتامیه لیگ برتر بانوان را مثبت ارزیابی کردند.

در انتها جام قهرمانی ،مدال و احکام تیم های اول تا سوم به شکلی متفاوت نسبت به اختتامیه سالهای گذشته توسط مهرداد علی قارداشی رییس فدراسیون تنیس روی میز، فرهاد نیکزاد عضو هیات رییسه فدراسیون ،فاطمه کیوانی نایب رییس بانوان فدراسیون ، میثم پاریزی مدیر کل ورزش و جوانان استان کرمان و مهندس شمسی فرماندار شهر بابک و سایر مسئولان استان کرمان برگزار شد.

این مطلب بدون برچسب می باشد.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.