حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

4 ذو القعدة 1445 Saturday, 11 May , 2024 تعداد کل نوشته ها : 1475×

اطلاعیه ها

مریم کاظمی راد رئیس هیئت تنیس روی میز زنجان شد

شناسه : 8659 04 اسفند 1400 - 23:44 672 بازدید ارسال توسط :

به گزارش روابط عمومی فدراسیون تنیس روی میز؛مجمع انتخاباتی هیئت تنیس روی میز استان زنجان با حضور مهرداد علی قارداشی رئیس فدراسیون تنیس روی میز ، مهندس خلیلی مدیر کل ورزش و جوانان استان زنجان و اعضای مجمع انتخابات برگزار شد که در پایان مریم کاظمی راد با ۱۹ رای از ۲۰ رأی ماخوذه سکان […]

مریم کاظمی راد رئیس هیئت تنیس روی میز زنجان شد
پ
پ

به گزارش روابط عمومی فدراسیون تنیس روی میز؛مجمع انتخاباتی هیئت تنیس روی میز استان زنجان با حضور مهرداد علی قارداشی رئیس فدراسیون تنیس روی میز ، مهندس خلیلی مدیر کل ورزش و جوانان استان زنجان و اعضای مجمع انتخابات برگزار شد که در پایان مریم کاظمی راد با ۱۹ رای از ۲۰ رأی ماخوذه سکان هدایت هیئت تنیس روی میز استان زنجان را عهده دار شد .

در این مجمع علیرضا باقری رئیس اداره امور مجامع وزارت ورزش و جوانان، باقرنیا بازرس فدراسیون و علیرضا حجازیان مسئول مناطق ۱۱ گانه فدراسیون حضور داشتند.

‌‌‌‌رئیس فدراسیون تنیس روی میز در مجمع انتخاباتی استان زنجان ‌‌مبنای انتخاب روسای هیات ها در استان ها را شایستگی دانست و افزود تفاوتی در بین آقایان و بانوان وجود ندارد و بر همین اساس امروز پس از همدان دومین رئیس هیات خانم در زنجان انتخاب شد.

قارداشی افزود :‌‌‌‌در راستای رفع نیاز ورزشکاران و کمک به تولید کننده ی داخلی میزهای تنیس روی میز ایرانی با برند به ثبت رسیده ی نوشاد تولید کرده ایم که با قیمت بسیار کمتر از نمونه های خارجی به فروش می رسد.وی ادامه داد : درصورتی که هیأت استان خریداری کند به همان تعداد خرید برای کمک به استان رایگان نیز عرضه خواهد شد.

‌‌‌‌رئیس فدراسیون تنیس روی میز به افتخارات جهانی اخیر نونهالان دختر و پسر این فدراسیون در آذر ماه گذشته اشاره کرد و افزود: انتظار داریم استان زنجان با موقعیت بسیار مطلوب اقلیمی و جغرافیایی و امکانات و حمایت هایی که می شود در گام اول ملی پوش تربیت کرده و در گام دوم مدال های جهانی، آسیایی و بین المللی کسب نماید.

‌‌وی با اشاره به اهمیت تربیت مربی و داور برای رشد تنیس روی میز استان اظهار داشت: این مهم ثمرات بسیار زیاد مادی، معنوی و آموزشی برای استان دارد.

در پایان این مراسم علی قارداشی با اهدای لوح یادبودی از مهندس رضوی رئیس سابق هیئت تنیس روی میز استان تجلیل و قدردانی بعمل آورد.

این مطلب بدون برچسب می باشد.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.