حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

18 شوال 1445 Friday, 26 April , 2024 تعداد کل نوشته ها : 1453×

اطلاعیه ها

نشست مشترک رئیس فدراسیون تنیس روی میز، عضو هیئت رئیسه مجلس و مدیرکل ورزش و جوانان مازندران برگزار شد

شناسه : 8528 28 بهمن 1400 - 22:31 427 بازدید ارسال توسط :
جلسه مشترک رئیس فدراسیون تنیس روی میز، عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی ، مدیرکل ورزش و جوانان مازندران و رئیس هیات تنیس روی میز مازندران در بابل برگزار شد
نشست مشترک رئیس فدراسیون تنیس روی میز، عضو هیئت رئیسه مجلس و مدیرکل ورزش و جوانان مازندران برگزار شد
پ
پ

به گزارش روابط عمومی فدراسیون تنیس روز میز ؛ عصر روز پنجشنبه ۲۸ بهمن ماه ۱۴۰۰ با حضور مهرداد علی‌قارداشی عضو هیات رئیسه فدراسیون جهانی و رئیس فدراسیون تنیس روی میز، کریمی عضو هیات رئیسه و نماینده مردم بابل در مجلس،حسن رنگرز مدیرکل ورزش و جوانان مازندران، علیخانزاده مدیرکل خزانه مازندران، نیکخو مشاور مدیرکل ورزش مازندران، پورچالی عضو شورای شهر بابل، رضا حبیب نژاد رییس هیات تنیس روی میز مازندران، ولی زاده فرماندار ویژه بابل، لیلا عرب رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان، رحمت عالمیان قائم مقام هیات استان، اعضای هیات رییسه، نایب رییس و دبیر هیات استان در بابل برگزار شد.

در این نشست مدیرکل ورزش و جوانان مازندران از حمایت های فدراسیون از تنیس روی میز مازندران قدردانی کرد و خواستار نگاه ویژه این فدراسیون به تنیس روی میز مازندران بعنوان پایتخت این رشته در کشور شد.

مهرداد علی قارداشی رئیس فدراسیون تنیس روی میز نیز در این نشست با تمجید از تلاش های اعضای هیات و هیئت رئیسه تنیس روی میز مازندران، فعالیت های اخیر این هیات در این مدت کوتاه را بینظیر برشمرد و گفت : هیات تنیس روی میز مازندران از هیات های موفق تنیس روی میز بوده است.

عضو هیات رئیسه فدراسیون جهانی با اشاره به حضور مربیان موفق و سطح بالا در مازندران افزود؛ به دنبال ساز و کاری هستیم تا برخی مربیان موفق را به کشورهای منطقه صادر کنیم.

مهرداد علی‌قارداشی همچنین به نوشاد کاپ نیز اشاره , خاطر نشان کرد: با حمایت نمایندگان مجلس و مسئولین شهرستانی و با فراهم کردن شرایط می توانیم نوشاد کاپ را در سطح بالایی در بابل برگزار کنیم.

در حاشیه این مراسم نیز حبیب نژاد رئیس هیات تنیس روی میز مازندران گزارشی از اقدامات انجام شده در هیات متبوعش ارائه کرد.

این مطلب بدون برچسب می باشد.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.