حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

25 شوال 1445 Friday, 3 May , 2024 تعداد کل نوشته ها : 1467×

اطلاعیه ها

برنامه حضور رئیس فدراسیون تنیس روی میز عراق در ایران

شناسه : 8488 24 بهمن 1400 - 18:54 710 بازدید ارسال توسط :
نشست مشترک فی مابین روسای کمیته های ملی المپیک عراق و ایران با روسای فدراسیون های ورزشی دو کشور برگزار می گردد.
برنامه حضور رئیس فدراسیون تنیس روی میز عراق در ایران
پ
پ

به گزارش روابط عمومی فدراسیون تنیس روی میز ؛ رعد حمودی رئیس کمیته ملی المپیک عراق با چندتن از رؤسای فدراسیون های ورزشی این کشور امروز (یکشنبه) به ایران عزیمت کردند.

بر همین اساس در برنامه زمانبندی تعیین شده ، صبح امروز یکشنبه ۲۴ بهمن دیداری با حضور رئوف رئیس فدراسیون تنیس روی میز عراق و مهرداد علی قارداشی رییس فدراسیون ایران جهت عقد تفاهم نامه همکاری در محل فدراسیون تنیس روی میز کشورمان برگزار شد‌.

در این نشست ، عطف به تفاهم نامه ای که پیش از این در حاشیه رقابتهای قهرمانی آسیا قطر ۲۰۲۱ فی مابین دو رئیس فدراسیون صورت پذیرفت ، مقرر شد از ظرفیتهای مشترک دو کشور در تنیس روی میز استفاده شود و رئیس فدراسیون عراق با بازدید از اماکن و زیرساخت های کشورمان ابراز امیدواری کرد از ظرفیت های مشترک هردو کشور در آینده استفاده شود.

همچنین در این نشست پیرامون مسابقات wtt کانتندر جوانان سلیمانیه که درتاریخ ۱۴ لغایت ۲۰ مارس به میزبانی کشور عراق برگزار خواهد شد توافقاتی میان روسای دو فدراسیون و هماهنگی هایی برای حضور ایرانیان در این مسابقات صورت گرفت.

در ادامه، روز دوشنبه ۲۵ بهمن ماه حوالی ساعت ۱۴:۳۰ نشستی فی مابین رؤسای کمیته های ملی المپیک عراق و ایران با رؤسای فدراسیون های ورزشی دو کشور جهت جمع بندی موارد مطرح شده در سالن استاد فارسی آکادمی ملی المپیک برپا خواهد شد.

در خاتمه سه شنبه ۲۶ بهمن ماه رؤسای فدراسیون های ورزشی عراق و ایران در ضیافت شام با حضور رؤسای کمیته ملی المپیک دو کشور و اعضای هیئت اجرایی کمیته ملی المپیک کشورمان حضور پیدا خواهند کرد.

این مطلب بدون برچسب می باشد.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.