حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

25 شوال 1445 Friday, 3 May , 2024 تعداد کل نوشته ها : 1464×

اطلاعیه ها

مجمع سالیانه هیئت تنیس روی میز خوزستان با حضور رئیس فدراسیون برگزار شد

شناسه : 8365 20 بهمن 1400 - 21:10 548 بازدید ارسال توسط :
مجمع سالیانه هیئت تنیس روی میز استان خوزستان با حضور رئیس فدراسیون و مدیر کل ورزش و جوانان استان برگزار شد.
مجمع سالیانه هیئت تنیس روی میز خوزستان با حضور رئیس فدراسیون برگزار شد
پ
پ

به گزارش روابط عمومی فدراسیون تنیس روی میز؛ صبح امروز چهارشنبه ۲۰ بهمن مجمع سالیانه هیئت تنیس روی میز خوزستان با حضور مهرداد علی قارداشی رئیس فدراسیون، حمید بنی تمیم مدیر کل ورزش و جوانان استان خوزستان ،ابراهیم نصیری معاون اداره کل ورزش و جوانان استان، منصور میرزایی رئیس هیئت استان خوزستان در محل هتل تختی اداره ورزش و جوانان استان خوزستان برگزار شد.

در ابتدای این نشست منصور میرزایی رئیس هیئت، گزارشی از عملکرد هیئت در سال ۱۴۰۰ ارائه کرد و برنامه های هیئت در سال ۱۴۰۱ را تشریح نمودند.
وی با اشاره به میزبانی های اخیر استان خوزستان در رقابت های منطقه ای و کشوری ابراز امیدواری کرد تا در آینده نزدیک شاهد برگزاری منظم تر این رقابتها در استان باشند.

در ادامه عبدالامیر بخشنده دبیر هیئت استان با اشاره به تعداد میزبانی های خوزستان، عهده دار بودن ریاست منطقه ۷ کشور را در پیشرفت تنیس روی میز استان مؤثر دانست و سپس مهرداد روحانی پور خزانه دار هیئت ، گزارشی از عملکرد مالی هیئت استان را ارائه کردند .

در ادامه حمید بنی تمیم مدیر کل ورزش و جوانان استان، بر همکاری با آموزش و پرورش و تهیه اقلام مورد نیاز برای آنها نظیر راکت و میز تاکید کردند و با اشاره به گسترش بخش همگانی تنیس روی میز ،آنرا امری بسیار مهم و خطیر دانستند.

مدیر کل ورزش خوزستان در ادامه وعده داد : در بخش قهرمانی نیز نسبت به حمایت از قهرمانان و مربیانی که پتانسیل حضور در تیم ملی را دارند آمادگی هرگونه همکاری را داریم و بصورت ویژه از آنها حمایت خواهیم کرد که امیدواریم در اجرای این برنامه ها موفق ظاهر شویم.

در خاتمه مهرداد علی قارداشی رئیس فدراسیون تنیس روی میز از میزبانی های استان خوزستان ، منصور میرزایی رئیس هیئت استان و ریاست منطقه ۷ کشور تقدیر و تشکر کردند .

در ادامه علی قارداشی به مهرداد بابادیوند پیرامون انتخاب مجدد در کمیته مربیان و جوانان آسیا تبریک گفتند و اظهار امیدواری کرد: تلاش میکنیم تا بزودی بابادیوند به ریاست کمیته مربیان و جوانان آسیا منصوب شوند.

قارداشی با ابراز رضایتمندی از مربیان استان تصریح کرد :در بخش پارا تنیس روی میز جوانان نیز از منصور علوی سرمربی تیم ملی و سیما لیموچی که موفق به کسب نتایج ارزشمند در بازیهای پاراآسیایی جوانان شدند تشکر میکنم.

قارداشی در ادامه پیشنهاد خرید میزهای نوشاد را به حمید بنی تمیم مدیر کل ورزش و جوانان خوزستان ارایه داد.

وی در پایان گفت: وظیفه مسئولین همه هیئت ها این است با توجه به کمبود منابع دولتی توجه ویژه ای به حامیان مالی داشته باشند زیرا هزینه های ارزی و تغییرات قوانین فدراسیون جهانی برای حضور بیشتر ورزشکاران در میادین بین المللی برای ارتقا رنکینگ، حضور حامی مالی را برای هیئت های استانی پر اهمیت کرده است.

 

این مطلب بدون برچسب می باشد.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.