حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

8 محرم 1446 Sunday, 14 July , 2024 تعداد کل نوشته ها : 1557×

اطلاعیه ها

نماینده البرز قهرمان تور ایرانی شد

شناسه : 8190 13 بهمن 1400 - 14:16 958 بازدید ارسال توسط :
مهدی معدن کن با غلبه بر همه ی حریفان قهرمان دور دوم تور ایرانی بزرگسالان در آبادان شد.
نماینده البرز قهرمان تور ایرانی شد
پ
پ

به گزارش روابط عمومی فدراسیون تنیس روی میز؛ رقابت های تور ایرانی بزرگسالان از دوشنبه ۱۱ بهمن در سالن ۱۷ شهریور شرکت پالایش نفت آبادان آغاز شد که در پایان مهدی معدن کن از استان البرز به قهرمانی دست یافت.

این مسابقات با حضور ۶۱ ورزشکار در قالب ۱۶ گروه ۳ و ۴ نفره برگزار شد و پس از انجام رقابت های مقدماتی و حذفی متین حیدری و آریا امیری هردو از استان کردستان و مهدی معدن کن از استان البرز به همراه محمد موسوی طاهر از استان مازندران به مرحله ی نیمه نهایی راه پیدا کردند.

در مرحله ی نیمه نهایی معدن کن با غلبه بر آریا امیری به فینال راه یافت و متین حیدری با پیروزی مقابل محمد موسوی طاهر دیگر فینالیست این مسابقات شد .

در دیدار پایانی مهدی معدن کن در دیداری نزدیک با حساب ۴ بر ۳ بر متین حیدری غلبه کرد و عنوان قهرمانی دور دوم تور ایرانی بزرگسالان را تصاحب کرد.

بدین ترتیب بعد از مهدی معدن کن که مدال طلای این رقابت ها را به گردن آویخت، متین حیدری از کردستان دوم شد و آریا امیری (کردستان) و محمد موسوی طاهر (مازندران) مشترکأ بر سکوی سوم رقابت ها جای گرفتند.

این مطلب بدون برچسب می باشد.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.