حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

24 شوال 1445 Thursday, 2 May , 2024 تعداد کل نوشته ها : 1461×

اطلاعیه ها

قهرمانی دختر همدانی در تور ایرانی بزرگسالان

شناسه : 8003 09 بهمن 1400 - 9:06 810 بازدید ارسال توسط :
شیما صفایی دختر اهل استان همدان فاتح دور دوم تور ایرانی در اصفهان شد.
قهرمانی دختر همدانی در تور ایرانی بزرگسالان
پ
پ

به گزارش روابط عمومی فدراسیون تنیس روی میز ؛ دور دوم تور ایرانی بزرگسالان بانوان تنیس روی میز کشور با حضور ۹۹ بازیکن از ۲۳ استان کشور بصورت مقدماتی و حذفی به میزبانی خانه تنیس روی میز اصفهان با قهرمانی شیما صفایی به پایان رسید.

نفرات شرکت کننده در ابتدا در ۲۸ جدول با یکدیگر به رقابت پرداختند و در پایان دو نفر برتر هر جدول به جدول حذفی ۶۴ نفره راه پیدا کردند.

در خاتمه پس از انجام ۱۷۶ بازی در بازی فینال، شیما صفایی از استان همدان به مصاف مریم فرعی از البرز رفت که در نهایت صفایی با حساب ۴ بر ۰ به پیروزی دست یافت و بر سکوی قهرمانی ایستاد

در مرحله نیمه نهایی این مسابقات شیما صفایی در مصاف با الینا رحیمی با نتیجه ۴ بر ۱ به پیروزی دست یافت و در دیگر دیدار نیز مریم فرعی با عبور ۴ بر ۱ از سد کیمیا رستمی به دیدار پایانی این رقابتها راه یافتند.

بدین ترتیب پس از شیما صفایی که عنوان قهرمانی را تصاحب کرد، مریم فرعی موفق شد بر سکوی دوم قرار گیرد و جایگاه سوم مشترکی دور دوم مسابقات تور ایرانی به کیمیا رستمی و الینا رحیمی تعلق گرفت.

این مطلب بدون برچسب می باشد.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.