حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

17 شوال 1445 Thursday, 25 April , 2024 تعداد کل نوشته ها : 1453×

اطلاعیه ها

شهرداری شهر بابک به دنبال پوکر قهرمانی

شناسه : 7908 05 بهمن 1400 - 0:52 736 بازدید ارسال توسط :
تیم شهرداری شهر بابک با پیروزی مقابل پادما یدک اصفهان و دانشگاه آزاد اسلامی تا کسب پوکر قهرمانی فاصله ی چندانی ندارد.
شهرداری شهر بابک به دنبال پوکر قهرمانی
پ
پ

به گزارش روابط عمومی فدراسیون تنیس روی میز ؛ دور دوم رقابتهای لیگ برتر بانوان باشگاههای کشور از عصر روز یکشنبه سوم بهمن ماه با حضور شش تیم حاضر در لیگ به میزبانی استان اصفهان در حال پیگیری میباشد.

در این مسابقات تیم شهرداری شهر بابک که در دور اول با ۷/۵ امتیاز بدون باخت در صدر جدول رقابتها جای گرفته بود، موفق شد در پایان روز دوم از مرحله دوم با پیروزی مشابه ۴ بر ۱ در مقابل پادما یدک اصفهان و دانشگاه آزاد به امتیاز ۱۱/۵ برسد تا با چهارمین قهرمانی پی در پی در لیگ برتر فاصله ی چندانی نداشته باشد.

تیم دانشگاه آزاد که در دور اول با ۶/۵ امتیاز در رده دوم جای داشت در مرحله دوم توانست ۴ بر ۱ گلستان تجارت جنوب را شکست دهد و با کسب نیم امتیاز حاصل در مصاف با شهرداری شهر بابک ، با مجموع ۹ امتیاز همچنان در رده دوم قرار گیرد.

پادما یدک اصفهان نیز در دور اول با ۵/۵ امتیاز کسب شده در رده سوم جدول رقابتها قرار داشت و در دور دوم که میزبانی رقابت ها را بر عهده داشت ابتدا ۴ بر ۱ نتیجه را به شهرداری شهر بابک واگذار کرد و در تقابل با تیم شهید سلیمانی شیراز ۴ بر ۱ به پیروزی دست یافت تا همچنان با ۸ امتیاز در رده سوم جدول شش تیمی لیگ جای بگیرد.

تیم های شهید سلیمانی شیراز با ۵ امتیاز ، گلستان تجارت جنوب با ۲ امتیاز و سانا صنعت زیما با ۲ امتیاز به ترتیب در رده های چهارم تا ششم قرار گرفته اند.

بیست و پنجمین دوره لیگ برتر بانوان باشگاههای کشور در سه مرحله و با حضور شش تیم در حال برگزاریست.

این مطلب بدون برچسب می باشد.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.