حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

10 شوال 1445 Thursday, 18 April , 2024 تعداد کل نوشته ها : 1447×

اطلاعیه ها

شکست میلیمتری احمدیان در مقابل رنکینگ ۷۶ دنیا

شناسه : 7773 23 دی 1400 - 23:00 748 بازدید ارسال توسط :
امین احمدیان در مرحله ۱/۸ پایانی رقابتهای انفرادی Wtt فیدر آلمان مقابل حریف قدرتمند اکوادوری شکست خورد .
شکست میلیمتری احمدیان در مقابل رنکینگ ۷۶ دنیا
پ
پ

به گزارش روابط عمومی فدراسیون تنیس روی میز؛در مرحله ۱/۸ نهایی رقابتهای فیدر دوسلدورف آلمان امین احمدیان نماینده شایسته کشورمان در حالیکه با نتیجه ۳ بر ۰ از حریف قدرتمند اکوادوری خود پیش بود در نهایت بازی را با نتیجه ۴ بر ۳ به حریف رنکینگ دار خود واگذار کرد.
امین در گیم اول و دوم با نتیجه ۱۱ بر ۹ پیروز شد، در گیم سوم نیز با حساب ۱۱ بر ۷ به برتری دست یافت اما در گیم چهارم بازی را به حریف چیره دست خود با نتیجه ۱۱ بر۵ واگذار کرد. در گیم پنجم امین احمدیان در حالیکه با نتیجه ۹ بر ۵ از حریف اکوادوری خود پیش بود و فاصله چندانی تا پیروزی در این دیدار نداشت در عین ناباوری بازی را ۱۱ بر ۹ به حریف خود واگذار کرد.

سپس در گیم ششم احمدیان با حساب ۱۱ بر ۸ به حریف خود باخت و در نهایت در گیم نتیجه نماینده کشورمان در یک بازی حساس و نفسگیر با نتیجه ۱۱ بر ۶ نتیجه را به حریف اکوادوری خود واگذار نمود و از صعود به مرحله بعد بازماند.

بدین ترتیب پرونده نمایندگان کشورمان در رقابتهای فیدر آلمان بسته شد.

رقابتهای فیدر دوسلدورف آلمان از ۱۲ لغایت ۱۵ ژانویه در شهر دوسلدورف در جریان است و ایران با سه نماینده در این مسابقات حضور داشت.

این مطلب بدون برچسب می باشد.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.