حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

27 شوال 1445 Sunday, 5 May , 2024 تعداد کل نوشته ها : 1471×

اطلاعیه ها

پایان دور اول لیگ برتر تنیس روی میز بانوان با صدرنشینی مدافع عنوان قهرمانی

شناسه : 7456 10 دی 1400 - 21:28 867 بازدید ارسال توسط :
در دور اول رقابتهای لیگ برتر بانوان باشگاههای کشور تیم شهرداری شهربابک با سه پیروزی ۵ بر ۰ مقتدرانه در صدر جدول رقابتهای لیگ برتر قرار گرفت
پایان دور اول لیگ برتر تنیس روی میز بانوان با صدرنشینی مدافع عنوان قهرمانی
پ
پ

به گزارش روابط عمومی فدراسیون تنیس روی میز؛سرانجام پس از سه روز رقابت فشرده بانوان در مرحله اول بیست و پنجمین دوره مسابقات لیگ برتر بانوان تنیس روی میز باشگاههای کشور ، تیم شهرداری شهربابک بدون باخت با ۷/۵ امتیاز در صدر قرار گرفت.

در این مسابقات که با حضور شش تیم پیگیری میشود، تیم شهرداری شهر بابک در مقابل سردار سلیمانی و سانا صنعت زیما البرز به برتری ۵ بر ۰ دست یافت و در مصاف با گلستان تجارت جنوب نیز با کسب نتیجه مشابه موفق شد با امتیاز ۷/۵ در صدر جدول قرار گیرد.

تیم دانشگاه آزاد اسلامی نیز توانست با عبور ۵ بر ۰ از سانا صنعت زیما البرز در روز نخست، ۴ بر ۱ از پادما یدک اصفهان در دور دوم و ۴ بر ۱ از تیم سردار سلیمانی شیراز با مجموع ۶/۵ امتیاز در رده دوم قرار گیرد.

پادما یدک اصفهان در مقابل گلستان تجارت جنوب نیز با نتیجه ۵ بر ۰ به برتری دست یافت و با مجموع ۵/۵ امتیاز در رده سوم ایستاد.

شهید قاسم سلیمانی با ۲/۵ امتیاز ، گلستان تجارت با ۰/۵ امتیاز و سانا صنعت بدون امتیاز در رده سوم تا ششم جدول رده بندی قرار دارند.

در فصل جدید رقابتهای لیگ برتر ،۵۷ ورزشکار ،سرمربی و سرپرست به مدت ۳ روز در کمپ بین المللی شهید عضدی تهران با یکدیگر به رقابت پرداختند.

   

این مطلب بدون برچسب می باشد.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.