حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

28 شوال 1445 Monday, 6 May , 2024 تعداد کل نوشته ها : 1471×

اطلاعیه ها

مجمع سالیانه استان لرستان با حضور رئیس فدراسیون برگزار شد

شناسه : 7046 25 آذر 1400 - 14:16 2317 بازدید ارسال توسط :

به‌گزارش روابط‌عمومی فدراسیون تنیس روی میز؛ صبح روز سه‌شنبه ۲۳ آذر ماه مهرداد علی قارداشی رئیس فدراسیون تنیس روی میز ، به‌منظور اهدای هدایای فدراسیون جهانی تنیس روی‌میز و همچنین به منظور حضور در مجمع سالانه هیئت تنیس روی میز استان ، وارد لرستان شد. علی قارداشی در بدو ورود به همراه مدیر کمیته آموزش […]

مجمع سالیانه استان لرستان با حضور رئیس فدراسیون برگزار شد
پ
پ

به‌گزارش روابط‌عمومی فدراسیون تنیس روی میز؛ صبح روز سه‌شنبه ۲۳ آذر ماه مهرداد علی قارداشی رئیس فدراسیون تنیس روی میز ، به‌منظور اهدای هدایای فدراسیون جهانی تنیس روی‌میز و همچنین به منظور حضور در مجمع سالانه هیئت تنیس روی میز استان ، وارد لرستان شد.

علی قارداشی در بدو ورود به همراه مدیر کمیته آموزش فدراسیون، رییس و دبیر هیات تنیس روی‌میز استان لرستان و پس از عزیمت به شهرستان پل‌دختر، طی جلساتی با فرماندار، امام‌جمعه و رئیس اداره تربیت‌بدنی این شهرستان دیدار و در راستای مشکلات موجود تنیس روی‌میز این شهرستان پس از سیل و لزوم حل آن و راه های موجود برای بهبود وضعیت این ورزش در استان لرستان و خصوصا شهرستان پل دختر گفت و گو هایی انجام داد.

در انتهای این دیدار هدایای فدراسیون جهانی تنیس روی‌میز به سیل‌زدگان شهرستان های پل‌دختر و کوهدشت اهدا گردید.

همچنین عصر روز سه شنبه نیز مهرداد علیقارداشی رئیس فدراسیون از آکادمی تنیس روی میز خرم آباد و امکانات و پتانسیل های این سالن بازدید کرد. در ادامه این سفر، روز چهارشنبه ۲۴ آذرماه، مجمع سالانه هیئت تنیس روی‌میز استان لرستان با حضور مهرداد علیقارداشی رئیس فدراسیون تنیس روی‌میز ، امان الهی ریاست اداره ورزش و جوانان استان لرستان برگزار گردید.
در این جلسه ضمن تاکید بر پتانسیل بالای این استان برای رشد استعدادهای موجود در تنیس روی‌میز به استفاده از جوانان در امور هیات ها و بر لزوم مشارکت این استان در زمینه دریافت میزبانی مسابقات کشوری و منطقه ای تاکید شد. در پایان نیز قول مساعدت در زمینه های مختلف در راستای بهبود وضعیت موجود تنیس روی میز در این استان از سوی مسئولین استانی و همچنین اهدای تعدادی دستگاه میز به هیات استان داده شد.

در این جلسه و در حضور ریاست فدراسیون از برخی از بازیکنان و قهرمانان و مسئولین و فعالان هیات لرستان تقدیر بعمل آمد.
در پایان نیز رئیس فدراسیون با اهدای لوح و هدیه ی یادبودی، از زحمات چندین ساله ی محسن اسدبیگی، ریاست هیات تنیس روی میز لرستان تقدیر به عمل آوردند.

این مطلب بدون برچسب می باشد.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.