حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

26 شوال 1445 Saturday, 4 May , 2024 تعداد کل نوشته ها : 1470×

اطلاعیه ها

نتایج نمایندگان ایران در هوپس جهانی اردن

شناسه : 7035 23 آذر 1400 - 20:43 1149 بازدید ارسال توسط :

به گزارش روابط عمومی فدراسیون تنیس روی میز ؛ مسابقات هوپس جهان در شهر امان کشور اردن با حضور دو نماینده کشورمان (باران ارجمندی و کمیل نیک نژاد ) در حال پیگیری می باشد که در پایان مرحله گروهی نتایج ذیل حاصل شد:باران ارجمندی در گروه یک به مصاف حریفان رفت و در این گروه […]

نتایج نمایندگان ایران در هوپس جهانی اردن
پ
پ

به گزارش روابط عمومی فدراسیون تنیس روی میز ؛ مسابقات هوپس جهان در شهر امان کشور اردن با حضور دو نماینده کشورمان (باران ارجمندی و کمیل نیک نژاد ) در حال پیگیری می باشد که در پایان مرحله گروهی نتایج ذیل حاصل شد:
باران ارجمندی در گروه یک به مصاف حریفان رفت و در این گروه نماینده کشورمان در تقابل با نمایندگان اردن و اکراین ۳ بر ۰ پیروز شد و نمایندگان آمریکا ، مصر و قزاقستان را ۳ بر ۱ شکست داد. نماینده کشورمان در مصاف با سوریه با نتیجه ۳ بر ۰، فرانسه با حساب ۳ بر ۱ و رومانی ۳ بر ۲ مغلوب شد .

در جدول رده بندی گروه یک ، باران ارجمندی با ۱۳ امتیاز در رده سوم قرار گرفت، ورزشکاران سوریه با ۱۶ و فرانسه با ۱۵ امتیاز در جایگاه اول و دوم ایستادند.

کمیل نیک نژاد دیگر ورزشکار کشورمان در گروه دو با ۸ نفر همگروه بود.

نیک نژاد موفق به شکست ۳ بر ۱ نماینده کلمبیا شد، ۳ بر ۰ مجارستان را شکست داد در بازی بعد ۳ بر ۲ از سد ورزشکار پورتوریکویی گذشت و با نتیجه مشابه ۳ بر ۰ ورزشکاران کشورهای مالزی، سریلانکا و تونس را شکست داد.
نماینده کشورمان تنها در برابر رومانی ۳ بر ۱ مغلوب شد.
کمیل نیک نژاد در جدول رده بندی گروه دو با ۱۳ امتیاز در جایگاه اول ایستاد .
پورتوریکو نیز با ۱۳ امتیاز ،کلمبیا و رومانی نیز با ۱۲ امتیاز در رده های بعد قرار گرفتند.

این مطلب بدون برچسب می باشد.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.