حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

23 شوال 1445 Wednesday, 1 May , 2024 تعداد کل نوشته ها : 1457×

اطلاعیه ها

علی قارداشی: به آینده تنیس روی میز ایران خوشبینم/حضور احدی نقطه ی مثبتی برای آینده پینگ پنگ ایران است

شناسه : 6984 21 آذر 1400 - 12:16 977 بازدید ارسال توسط :

مهرداد علی قارداشی در گفت و گو با روابط عمومی فدراسیون تنیس روی میز در خصوص برنامه ریزی فدراسیون جهت آماده سازی تیم های ملی ، در رده های پایه برای پشتوانه سازی تیم ملی بزرگسالان گفت: در حال حاضر سه رده سنی نونهالان ، نوجوانان و جوانان به طور مستمر در اردوی آماده سازی […]

علی قارداشی: به آینده تنیس روی میز ایران خوشبینم/حضور احدی نقطه ی مثبتی برای آینده پینگ پنگ ایران است
پ
پ

مهرداد علی قارداشی در گفت و گو با روابط عمومی فدراسیون تنیس روی میز در خصوص برنامه ریزی فدراسیون جهت آماده سازی تیم های ملی ، در رده های پایه برای پشتوانه سازی تیم ملی بزرگسالان گفت: در حال حاضر سه رده سنی نونهالان ، نوجوانان و جوانان به طور مستمر در اردوی آماده سازی بسر میبرند که این کار ، برای پشتوانه سازی تیم ملی بزرگسالان در آینده بسیار مفید و مثمر ثمر می باشد.

وی در ادامه افزود: انتخاب مهران احدی به عنوان سرمربی تیم ملی نوجوانان گواه این مدعاست ، چرا که با توجه به حضور مستمر ایشان در تمام رده های سنی تیم های ملی و باتوجه به سوابق درخشان ایشان ، حضور وی در تیم ملی نوجوانان نقطه ی مثبتی برای آینده ی پینگ پنگ ایران است .

علی قارداشی در ادامه افزود: با تمام مشکلات و سختی ها امیدواریم در آینده بتوانیم حرفهای زیادی برای گفتن در تنیس روی میز آسیا و حتی دنیا داشته باشیم و از تمام ظرفیت های خود برای تحقق این اهداف استفاده خواهیم کرد.

رئیس فدراسیون تنیس روی میز در خصوص انتخاب احدی برای تیم ملی نوجوانان تصریح کرد: در حالیکه مهران احدی حتی گزینه مناسبی برای سرمربیگری در رده های سنی بالاتر نیز میباشد اما در شرایط کنونی از وی خواستم که در رده سنی پایه به کمک ما آمده و قطعا تجربیات احدی به نفع آینده ی پینگ پنگ ایران خواهد بود.

علی قارداشی در پاسخ به زمان برپایی اردوهای تیم ملی نوجوانان گفت: اردوی تیم ملی نوجوانان با توجه به نیازهایی که سرمربی تیم ملی درخواست نماید میسر خواهد شد و با توجه به درخواست کادر فنی، برنامه ریزی برای برگزاری اردو صورت خواهد گرفت.

عضو هیئت رئیسه فدراسیون جهانی در پایان خاطرنشان کرد: احدی علاوه بر سوابق درخشانی که در رده های مختلف سنی تیم های ملی کشورمان داشته، هم اکنون عضو هیئت رئیسه فدراسیون نیز می باشد و در لیگ برتر باشگاههای کشور هدایت تیم دانشگاه آزاد اسلامی را عهده دار می باشد و در زمینه پایه نیز بازیکنانی نخبه در سطح نوجوانان را به تیمهای ملی معرفی کرده است.

این مطلب بدون برچسب می باشد.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.