حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

22 شوال 1445 Tuesday, 30 April , 2024 تعداد کل نوشته ها : 1457×

اطلاعیه ها

داوران و ورزشکاران فدراسیون تنیس روی میز در فدراسیون دانش آموزی هم سمت گرفتند

شناسه : 6977 21 آذر 1400 - 0:53 954 بازدید ارسال توسط :

به گزارش روابط عمومی فدراسیون تنیس روی میز ؛ نتایج انتخابات کمیسیون ورزشکاران ،مربیان و داوران فدراسیون ورزش دانش آموزی اعلام شد. پس از انتخابات برگزار شده برای سه کمیسیون ورزشکاران، مربیان و داوران فدراسیون ورزش دانش آموزی کشور، لاله پوریامنش از استان مرکزی به عنوان عضو اصلی کمیسیون داوران این فدراسیون از رشته تنیس […]

داوران و ورزشکاران فدراسیون تنیس روی میز در فدراسیون دانش آموزی هم سمت گرفتند
پ
پ

به گزارش روابط عمومی فدراسیون تنیس روی میز ؛ نتایج انتخابات کمیسیون ورزشکاران ،مربیان و داوران فدراسیون ورزش دانش آموزی اعلام شد.

پس از انتخابات برگزار شده برای سه کمیسیون ورزشکاران، مربیان و داوران فدراسیون ورزش دانش آموزی کشور، لاله پوریامنش از استان مرکزی به عنوان عضو اصلی کمیسیون داوران این فدراسیون از رشته تنیس روی میز و مبینا صبحانی خواه از استان بوشهر در کمیسیون ورزشکاران از رشته تنیس روی میز انتخاب گردید.

در بیانیه این فدراسیون آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم
با استعانت از خداوند متعال و به استناد تبصره ۲ ماده ۱۳ اساسنامه فدراسیون‌های ورزشی و نیز مصوبه مجمع عمومی فوق‌العاده فدراسیون ورزش دانش‌آموزی در تاریخ  ۸/ ۸/ ۱۴۰۰، مبنی بر تصویب دستورالعمل‌ کمیسیون‌های مربیان،داوران و ورزشکاران، انتخابات این کمیسیون‌ها در تاریخ ۱۴۰۰/۸/۲۶ برگزار گردید که  پس از شمارش آرای ماخوذه منطبق با مفاد چارچوب دستورالعمل‌های فوق الذکر، نفرات به شرح جدول زیر به عنوان اعضای اصلی انتخاب شدند.

این مطلب بدون برچسب می باشد.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.