حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

1 ذو القعدة 1445 Wednesday, 8 May , 2024 تعداد کل نوشته ها : 1475×

اطلاعیه ها

برگزاری وبینار “کوچینگ و تایم اوت”

شناسه : 6974 19 آذر 1400 - 10:06 904 بازدید ارسال توسط :

در راستای توانمند سازی مربیان تنیس روی میز کشور بخش آموزش عمومی دپارتمان آموزش٫ وبیناری با عنوان «کوچینگ و تایم اوت» برگزار می کند.می دانیم که مربی گری فرایند همراهی مداوم و حمایت از فرد برای ثابت قدم ماندن در اهداف و تعهدات خود است.به بیان دیگر مربی گری هنر تسهیل کردن اجرای فعالیت ها، […]

برگزاری وبینار “کوچینگ و تایم اوت”
پ
پ

در راستای توانمند سازی مربیان تنیس روی میز کشور بخش آموزش عمومی دپارتمان آموزش٫ وبیناری با عنوان «کوچینگ و تایم اوت» برگزار می کند.
می دانیم که مربی گری فرایند همراهی مداوم و حمایت از فرد برای ثابت قدم ماندن در اهداف و تعهدات خود است.به بیان دیگر مربی گری هنر تسهیل کردن اجرای فعالیت ها، فرایند یادگیری و پیشرفت فرد است
و به طور مداوم بر فرایندهای پیشرفت و رشد افراد تمرکز می کند. در این میان نقش مربی در زمان مسابقات بر نحوه عملکرد بازیکن بسیار مهم و حیاتی است. در این وبینار با تاکید بر این موضوع و همچنین اصول تایم اوت مورد بررسی قرار خواهد گرفت.
لازم به تاکید است که طبق آیین نامه، مربیان در طول سه سال ۷۵ امتیاز برای تمدید کارت و ارتقا مدرک خود با شرکت در این وبینارهای دانش افزایی باید کسب کنند. همچنین امتیاز هر وبینار ۱۵ در نظر گرفته شده است.
این دوره وبینار با مدرسی آقای پورمحک در تاریخ ۲ دی ماه ۱۴۰۰ ساعت ۱۵ تا ۱۶ برگزار خواهد شد.
امید است با برگزاری این دوره ها شاهد ارتقا دانش و آگاهی بیش از پیش مربیان باشیم.

ثبت نام از طریق پرتال فدراسیون تنیس روی میز (www.portal.irttf.ir ) انجام می شود.

این مطلب بدون برچسب می باشد.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.