حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

22 شوال 1445 Tuesday, 30 April , 2024 تعداد کل نوشته ها : 1457×

اطلاعیه ها

موفقیت فدراسیون تنیس روی میز در کسب کرسی های بین المللی

شناسه : 6967 18 آذر 1400 - 22:12 900 بازدید ارسال توسط :

به گزارش روابط عمومی فدراسیون تنیس روی میز ؛ با برگزاری مجامع عمومی کنفدراسیون آسیا و فدراسیون جهانی در سال ۲۰۲۱ ، افراد معرفی شده توسط فدراسیون ایران صاحب کرسی بین المللی برای کشورمان شدند. در کنفدراسیون آسیا شاهرخ شهنازی رئیس اسبق فدراسیون تنیس روی میز ایران از سال ۲۰۱۳ همچنان در سمت شورای مشاورین […]

موفقیت فدراسیون تنیس روی میز در کسب کرسی های بین المللی
پ
پ

به گزارش روابط عمومی فدراسیون تنیس روی میز ؛ با برگزاری مجامع عمومی کنفدراسیون آسیا و فدراسیون جهانی در سال ۲۰۲۱ ، افراد معرفی شده توسط فدراسیون ایران صاحب کرسی بین المللی برای کشورمان شدند.

در کنفدراسیون آسیا شاهرخ شهنازی رئیس اسبق فدراسیون تنیس روی میز ایران از سال ۲۰۱۳ همچنان در سمت شورای مشاورین فدراسیون جهانی ونایب رئیس افتخاری کنفدراسیون آسیا قرار دارد ، مهرداد علی قارداشی رئیس فدراسیون به مدت ۴ سال تا سال ۲۰۲۵ سمت عضو هیئت رئیسه فدراسیون جهانی وعضو شورای کنفدراسیون آسیایی را بدست آورد ، برای نخستین بار افشین بدیعی از سال ۲۰۲۱ به مدت ۴ سال سمت دبیر کلی کنفدراسیون آسیا از آن خود کرد . در کمیته های آسیایی و جهانی سیمین رضایی از ۲۰۲۱ به مدت ۲ سال در سمت عضو کمیته قوانین فدراسیون جهانی و کمیته فنی و داوران کنفدراسیون آسیا، پریسا صمدی از سال ۲۰۲۱ در سمت کمیته علم ورزش فدراسیون جهانی ، محسن پروازی از سال ۲۰۲۱ به مدت دو سال در سمت کمیته پارا فدراسیون جهانی، مهرداد بابادی وند از سال ۲۰۲۱ به مدت دو سال به عنوان عضو کمیته جوانان و مربیان کنفدراسیون آسیا و فاطمه کیوانی از سال ۲۰۲۱ به مدت دو سال رئیس کمیته برابری جنسیتی کنفدراسیون آسیا برگزیده شدند.

پیش از این ایران در کمیته های مختلف ۶ نماینده داشت که حالا در سال ۲۰۲۱ به ۷ نماینده افزایش یافته است .

انتخاب ایرانیان نامبرده شده در کسب کرسی های بین المللی در سطح آسیا و جهان نشانگر ارتباطات بسیار سودمند فدراسیون تنیس روی میز کشورمان با فدراسیون جهانی تنیس روی میز و تعامل با کنفدراسیون تنیس روی میز آسیا می باشد که تأثیرات مثبت آن در رویدادهای بین المللی قابل ملاحظه می باشد.

این مطلب بدون برچسب می باشد.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.