حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

20 رمضان 1445 Friday, 29 March , 2024 تعداد کل نوشته ها : 1427×

اطلاعیه ها

آغاز کار امین احمدیان در رقابت های فیدر آلمان

شناسه : 6945 16 آذر 1400 - 22:00 846 بازدید ارسال توسط :

به گزارش روابط عمومی فدراسیون تنیس روی میز؛ مسابقات Wtt فیدر دوسلدروف از ۷ لغایت ۱۰ دسامبر با حضور امین احمدیان تنها نماینده ایرانی حاضر در بخش انفرادی و دو نفره به میزبانی آلمان در جریان میباشد. ملی پوش تنیس روی میز کشورمان در دور نخست رقابتهای انفرادی در جدول ۶۴ نفره که از امروز […]

آغاز کار امین احمدیان در رقابت های فیدر آلمان
پ
پ

به گزارش روابط عمومی فدراسیون تنیس روی میز؛ مسابقات Wtt فیدر دوسلدروف از ۷ لغایت ۱۰ دسامبر با حضور امین احمدیان تنها نماینده ایرانی حاضر در بخش انفرادی و دو نفره به میزبانی آلمان در جریان میباشد.

ملی پوش تنیس روی میز کشورمان در دور نخست رقابتهای انفرادی در جدول ۶۴ نفره که از امروز آغاز شده است با قرعه استراحت روبرو شد و در دور دوم میبایست فردا(چهارشنبه) حوالی ساعت ۱۳ به وقت ایران به مصاف پدرو اوسیرو با رتبه بندی ۳۶۶ دنیا از سوئیس رود.

امین در صورت پیروزی میبایست در مرحله یک هشتم با برنده دیدار بین ” بنو ” از آلمان با رده بندی ۴۴۶ و ساموئل واکر با رتبه بندی ۹۹ از انگلستان به رقابت بپردازد.

در رقابتهای دونفره نیز تیم امین احمدیان و دیمیتری لواجاک از صربستان در دور اول با قرعه استراحت و در مرحله یک چهارم با دونفره جان پرز ، آلوارو گینزا از اسپانیا روبرو میگردند.

نماینده کشورمان در صورت راهیابی به نیمه نهایی میبایست با برنده دیدار تام جارویس، آواتار ساموئل واکر از انگلستان در مصاف با تیم مشترک ویلاردل از اسپانیا و پدرو اسیرو از سوئیس روبرو شود.

این مطلب بدون برچسب می باشد.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.