حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

22 شوال 1445 Tuesday, 30 April , 2024 تعداد کل نوشته ها : 1456×

اطلاعیه ها

فردا مصاف حساس نوید شمس در جوانان جهان با حریف هندی

شناسه : 6926 15 آذر 1400 - 20:34 849 بازدید ارسال توسط :

به گزارش روابط عمومی فدراسیون تنیس روی میز؛ دیدار یک چهار نهایی مسابقات انفرادی قهرمانی جوانان جهان با حضور نوید شمس از ایران در مصاف با جین پایاس با رتبه بندی ۴ دنیا از کشور هند فردا سه شنبه برگزار خواهد شد. ۶ بار تاکنون نماینده کشورمان در رقابتهای مختلف به مصاف ملی پوش قدرتمند […]

فردا مصاف حساس نوید شمس در جوانان جهان با حریف هندی
پ
پ

به گزارش روابط عمومی فدراسیون تنیس روی میز؛ دیدار یک چهار نهایی مسابقات انفرادی قهرمانی جوانان جهان با حضور نوید شمس از ایران در مصاف با جین پایاس با رتبه بندی ۴ دنیا از کشور هند فردا سه شنبه برگزار خواهد شد.

۶ بار تاکنون نماینده کشورمان در رقابتهای مختلف به مصاف ملی پوش قدرتمند هندی رفته که ماحصل آن ۲ پیروزی و ۴ شکست برای ایران بود.

ملی پوش کشورمان در مسابقات تیمی گلدن به میزبانی هنگ کنگ در سال ۲۰۱۹ با نتیجه ۳ بر ۲ و در بازیهای استار کانتندر لیسبون با حساب ۳ بر ۱ به پیروزی دست یافت.
همچنین در بازیهای اپن مینی کادت به میزبانی اردن در سال ۲۰۱۷ با حساب ۳ بر ۱ و در رقابتهای اپن جوانان به میزبانی منامه در سال ۲۰۱۹ با حساب ۴ بر ۰ ، کادت سال ۲۰۱۹ به میزبانی بحرین ۳ بر ۲ و در مسابقات کانتندر wtt سال ۲۰۲۱ به میزبانی تونس با حساب ۳ بر ۰ مغلوب حریف سرسخت خود شده است.

حال باید منتظر ماند در مصاف هفتم نماینده کشورمان چه نتیجه ای رقم خواهد خورد.

این مطلب بدون برچسب می باشد.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.