حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

18 شوال 1445 Friday, 26 April , 2024 تعداد کل نوشته ها : 1453×

اطلاعیه ها

کسب چندین مدال رنگارنگ از بازی های پارا آسیایی جوانان توسط ملی پوشان پاراتنیس روی میز

شناسه : 6844 14 آذر 1400 - 2:58 5192 بازدید ارسال توسط :

به گزارش روابط عمومی فدراسیون تنیس روی میز؛ با اتمام رقابتهای انفرادی دختران و پسران تنیس روی میز جوانان در بازیهای پاراآسیایی منامه بحرین، نمایندگان ایرانی حاضر در این رقابتها موفق به کسب یک نشان ارزشمند طلا و ۳ نشان نقره و دو نشان برنز شدند در ادامه مسابقات پاراآسیایی تنیس روی میز بحرین ، […]

کسب چندین مدال رنگارنگ از بازی های پارا آسیایی جوانان توسط ملی پوشان پاراتنیس روی میز
پ
پ

به گزارش روابط عمومی فدراسیون تنیس روی میز؛ با اتمام رقابتهای انفرادی دختران و پسران تنیس روی میز جوانان در بازیهای پاراآسیایی منامه بحرین، نمایندگان ایرانی حاضر در این رقابتها موفق به کسب یک نشان ارزشمند طلا و ۳ نشان نقره و دو نشان برنز شدند

در ادامه مسابقات پاراآسیایی تنیس روی میز بحرین ، امروز فاطمه محمدی در فینال کلاس ۱۰ به مصاف وانگ ژی از مالزی رفت که در پایان یک بازی حساس و نزدیک ، نماینده کشورمان مغلوب حریف شد و نشان نقره این مسابقات را از آن خود کرد. این در صورتیست که حنانه نجاتی نیز در اولین حضور بین المللی در کلاس ۸ موفق به کسب نشان نقره شد .نرگس قابلی در کلاس ۵ به مدال برنز این مسابقات دست یافت.

تقابل عرفان غلامی با آبه هایوما از ژاپن در فینال به سود ژاپن به اتمام رسید و نماینده کشورمان در بازی میلیمتری با حریف قدر خود، موفق به کسب نشان نقره کلاس ۹ شد.

امیر حسین حسینی پور در گام نهایی سلطان از فیلیپین را از پیش رو برداشت و به نشان طلای کلاس ۸ این مسابقات دست یافت.

پیش از این نیز در رده بندی مسابقات کلاس ۱۰ ، امید ذوالفقاری با پذیرش شکست ۳ بر ۱ از حریف چین تایپه بر سکوی سومی آسیا ایستاد و به مدال برنز رقابتها دست یافت.

      

این مطلب بدون برچسب می باشد.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.