حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

17 شوال 1445 Thursday, 25 April , 2024 تعداد کل نوشته ها : 1453×

اطلاعیه ها

نتایج ملی پوشان پاراتنیس روی میز جوانان در مسابقات پارا آسیایی بحرین

شناسه : 6786 13 آذر 1400 - 13:14 1014 بازدید ارسال توسط :

به گزارش روابط عمومی فدراسیون تنیس روی میز؛ ملی پوشان جوان پاراتنیس روی میز کشورمان در رقابتهای پاراآسیایی منامه بحرین به مصاف حریفان خود رفتند که نتایج ذیل حاصل شد. امیر حسین حسینی پور نماینده ایرانی حاضر در کلاس ۸ ، در برخورد با نماینده کویت با حساب ۳ بر ۰ به پیروزی دست یافت […]

نتایج ملی پوشان پاراتنیس روی میز جوانان در مسابقات پارا آسیایی بحرین
پ
پ

به گزارش روابط عمومی فدراسیون تنیس روی میز؛ ملی پوشان جوان پاراتنیس روی میز کشورمان در رقابتهای پاراآسیایی منامه بحرین به مصاف حریفان خود رفتند که نتایج ذیل حاصل شد.

امیر حسین حسینی پور نماینده ایرانی حاضر در کلاس ۸ ، در برخورد با نماینده کویت با حساب ۳ بر ۰ به پیروزی دست یافت و در دیدار دوم نیز با نتیجه مشابه از سد هنگ کنگ گذشت.حسینی پور با این پیروزی وارد جدول مدال آوران گردید .او در مصاف با اندونزی به برتری دست یافت و به فینال راه یافت .

آرشام رمضانی در کلاس‌ ۸با نتیجه میلیمتری ۳ بر ۲ از بازیکن اندونزی شکست خورد ودر مصاف با فیلیپین ۳ بر ۰ مغلوب حریف شد. نماینده کشورمان در مقابل سنگاپور نیز با حساب ۳ بر ۱ پیروز میدان شد.

همچنین امید ذوالفقاری در کلاس ۱۰ ، در بازی نخست به مصاف حریف تایلندی رفت که در پایان این دیدار با حساب ۳ بر ۲ مغلوب حریف شد.ذوالفقاری در بازی دوم خود حریف اردنی را با نتیجه ۳ بر صفر شکست داد .این بازیکن در جدول حذفی بازیکن قدرتمند فیلیپین را با نتیجه ۳ بر ۰ شکست داد تا راهی نیمه نهایی شود.امید ذوالفقاری در رده بندی به مصاف چین تایپه رفت که در نهایت با نتیجه ۳بر۱ شکست خورد و بر سکوی سومی آسیا ایستاد.

محمد عرفان غلامی در کلاس ۹ درمصاف با بازیکن چین تایپه ای موفق به پیروزی ۳ بر ۱ شد و در دومین بازی خود حریفی از اندونزی را با نتیجه ۳ بر ۱ شکست داد .این بازیکن در بازی سوم خود به مصاف عراق رفت و موفق به شکست ۳ بر ۰ حریف شد تا در گام نیمه نهایی برای کسب مدال به رقابت بپردازد.او در مصاف با چین نیز به برتری دست یافت و جواز حضور به فینال را دریافت کرد.

علی راستی دیگر نماینده حاضر در کلاس ۹ ، در مصاف با اندونزی و چین تایپه با شکست ۳ بر ۰ روبرو شد

در بخش بانوان فاطمه محمدی در کلاس ۱۰ با نتیجه میلیمتری ۳ بر ۲ در برابر مالزی مغلوب شد و در بازی مقابل اندونزی به برتری ۳ بر ۰ دست یافت. محمدی در مصاف با چین تایپه با برتری ۳ بر ۱ دست یافت و با این برد شیرین جواز حضور به فینال مسابقات را دست یافت

حنانه نجاتی در کلاس ۸ ، در بازی نزدیک با حساب ۳ بر ۲ از هنگ کنگ شکست خورد .او در دو بازی مقابل نمایندگان عراق با حساب ۳ بر ۰ و ۳ بر ۱ به پیروزی دست یافت.

نرگس قابلی در کلاس ۵، با حساب ۳ بر ۰ از سد عراق گذشت و در بازی مقابل تایلند با حساب ۳ بر ۰ مغلوب شد.

گفتنیست مسابقات تیمی از ساعت ۱۷ آغاز خواهد شد.
کلاس تیمی پسران ۹ و ۱۰ به دلیل عدم کافی بودن تیم ها بصورت ترکیبی برگزار میگردد.

تیم ترکیبی ۹ و ۱۰ ایران متشکل از امید ذوالفقاری، عرفان غلامی و علی راستی میباشد.

تیم کلاس ۸ ایران متشکل از امیرحسین حسینی پور و آرشام رمضانی

تیم کلاس ایستاده دختران
کلاس ۸:حنانه نجاتی
کلاس ۱۰: فاطمه محمدی

کلاس ۵:نرگس قابلی

      

این مطلب بدون برچسب می باشد.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.