حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

1 ذو القعدة 1445 Wednesday, 8 May , 2024 تعداد کل نوشته ها : 1473×

اطلاعیه ها

رونمایی از کاپ ایران در سایت فدراسیون جهانی تنیس روی میز

شناسه : 6458 24 آبان 1400 - 12:19 1236 بازدید ارسال توسط :

به گزارش روابط عمومی فدراسیون تنیس روی میز ؛ از سال ۱۹۴۷ تاکنون کاپ قهرمانی دونفره مردان در مسابقات جهانی همواره به نام “کاپ ایران ” و توسط ریاست وقت فدراسیون تنیس روی میز کشورمان به تیم قهرمان اهدا می شود . بر همین اساس با توجه به همزمانی با عضویت فدراسیون ایران در فدراسیون […]

رونمایی از کاپ ایران در سایت فدراسیون جهانی تنیس روی میز
پ
پ

به گزارش روابط عمومی فدراسیون تنیس روی میز ؛ از سال ۱۹۴۷ تاکنون کاپ قهرمانی دونفره مردان در مسابقات جهانی همواره به نام “کاپ ایران ” و توسط ریاست وقت فدراسیون تنیس روی میز کشورمان به تیم قهرمان اهدا می شود .

بر همین اساس با توجه به همزمانی با عضویت فدراسیون ایران در فدراسیون جهانی این کاپ توسط دولت ایران به فدراسیون جهانی اهدا شد.

رقابتهای جهانی تنیس روی میز در روزهای آغازین آذر ماه در شهر هیوستون آمریکا برگزار میگردد . بر همین اساس به فاصله چند روز به آغاز این مسابقات، سایت فدراسیون جهانی از “کاپ ایران” که میبایست توسط “مهرداد علی قارداشی” ریاست وقت فدراسیون تنیس روی میز به فاتحان دوبل جهان اهدا گردد ، رونمایی کرد.

گفتنیست ایران با حضور سه نماینده در این مسابقات حاضر میباشد‌. نمایندگان بخش دوبل برادران عالمیان و در بخش انفرادی که با ۱۲۸ ورزشکار دنبال میگردد ، نوشاد عالمیان و امیر حسین هدایی به مصاف حریفان خواهند

این مطلب بدون برچسب می باشد.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.