حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

17 شوال 1445 Thursday, 25 April , 2024 تعداد کل نوشته ها : 1453×

اطلاعیه ها

جلسه مشترک رئیس کمیته ملی المپیک مجارستان با رئیس کمیته ملی المپیک ایران و ۸ فدراسیون

شناسه : 6348 18 آبان 1400 - 15:49 909 بازدید ارسال توسط :

به گزارش روابط عمومی فدراسیون تنیس روی میز؛ کریستیان کولکسار رئیس کمیته ملی المپیک مجارستان ، و بالینت ویکاسی دبیر کل کمیته ملی المپیک مجارستان به همراه آتیلا واری رئیس فدراسیون واترپلو این کشور و علی شیریان با حضور در ایران با رئیس کمیته ملی المپیک ایران و رؤسای هشت فدراسیون ورزشی دیدار کردند. مهرداد […]

جلسه مشترک رئیس کمیته ملی المپیک مجارستان با رئیس کمیته ملی المپیک ایران و ۸ فدراسیون
پ
پ

به گزارش روابط عمومی فدراسیون تنیس روی میز؛ کریستیان کولکسار رئیس کمیته ملی المپیک مجارستان ، و بالینت ویکاسی دبیر کل کمیته ملی المپیک مجارستان به همراه آتیلا واری رئیس فدراسیون واترپلو این کشور و علی شیریان با حضور در ایران با رئیس کمیته ملی المپیک ایران و رؤسای هشت فدراسیون ورزشی دیدار کردند.

مهرداد علی قارداشی رئیس فدراسیون تنیس روی میز به عنوان یکی از هشت رئیس فدراسیون حاضر در این مراسم گفت: ما با داشتن بازیکنانی از کشورمان در کشور مجارستان رابطه ی بسیار خوبی با مجارستان داریم. سطح تنیس روی میز مردان ایران با مجارستان بسیار نزدیک می باشد اما در بخش بانوان باتوجه به فاصله ای که میان سطح بازی دو کشور وجود دارد انتظار داریم همکاری هایی دو جانبه ای صورت بگیرد.
علی قارداشی در ادامه با اشاره به افتخارات کشور تنیس روی میز در جهان این کشور را با ۱۶ قهرمانی جهان بعد از چین از پر افتخار ترین کشورهای جهان بر شمرد.

رئیس کمیته ملی المپیک مجارستان نیز ابراز امیدواری کرد که هرگونه همکاری دو جانبه ای میان دو کشور صورت پذیرد و از رئیس فدراسیون تنیس روی میز ایران درخواست کرد بازیکنان شاغل در مجارستان هرگونه مشکلی داشته باشند مستقیم به کمیته ملی المپیک مجارستان رجوع کنند و هرگونه همکاری با آن ها صورت می گیرد.

شایان ذکر است رؤسای فدراسیون های تنیس روی میز، والیبال ، کشتی ، شنا ، قایقرانی، بسکتبال و هندبال در این مراسم حضور داشتند و هر کدام به صورت مختصر صحبت هایی را پیرامون فدراسیون های مربوط به خود و ارتباطشان با مجارستان مطرح کردند.

این مطلب بدون برچسب می باشد.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.