حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

20 رمضان 1445 Friday, 29 March , 2024 تعداد کل نوشته ها : 1426×

اطلاعیه ها

مجمع سالیانه هیئت تنیس روی میز استان کرمانشاه برگزار شد

شناسه : 6257 15 آبان 1400 - 11:57 784 بازدید ارسال توسط :
مجمع عمومی سالیانه هیئت تنیس روی میز استان کرمانشاه با حضور رئیس فدراسیون در محل اداره کل ورزش و جوانان کرمانشاه برگزار شد
مجمع سالیانه هیئت تنیس روی میز استان کرمانشاه برگزار شد
پ
پ

به گزارش روابط عمومی فدراسیون تنیس روی میز، صبح امروز شنبه (۱۵ آبان) مجمع عمومی سالیانه هیئت تنیس روی میز استان کرمانشاه با حضور مهرداد علی قارداشی رئیس فدراسیون، صابر رحیمی مدیر کل ورزش و جوانان استان کرمانشاه، جلال عزیزی معاون ورزش و جوانان استان، شهنام اردلان رئیس هیئت تنیس روی میز کرمانشاه و اعضای مجمع در محل اداره ورزش و جوانان استان کرمانشاه برگزار شد.

در ابتدا مهدی ودودیان دبیر هیئت تنیس روی میز استان کرمانشاه گزارشی از عملکرد این هیئت در سال گذشته ارائه داد .همچنین یزدان قبادی خزانه دار هیئت نیز به ارائه گزارش مالی هیئت در یک سال گذشته پرداخت.

مهرداد علیقارداشی نیز با بیان اینکه هیئت تنیس روی میز کرمانشاه با بهره گیری از پتانسیل بالایی که در زمینه های مختلف استعدادیابی و پرورش مربی و بازیکن پیشرو بوده است صحبت کرد و عملکرد سالهای اخیر این استان را مورد تحسین قرار داد .

در ادامه علی قارداشی گفت: در انتخابات اخیر کنفدراسیون تنیس روی میز آسیا خوشبختانه دو کرسی مهم دبیر کلی کنفدراسیون آسیا و عضویت در هیئت رئیسه فدراسیون جهانی نصیب ایران شد و همچنین سه ایرانی توانستند در کمیته های کنفدراسیون تنیس روی میز آسیا صاحب منصب شوند.

در خاتمه مدیر کل ورزش و جوانان استان استفاده از بازوان هیئت استان که همان هیئت های شهرستان ها می باشند باید در اولویت قرار گیرد و از تمام ظرفیت های آن ها استفاده شود.

صابر رحیمی تصریح کرد: در بحث زیرساخت ها، کرمانشاه پیشگام در بین سایر استان ها می باشد و آمار و ارقام بیان کننده ی این است که کرمانشاه عملکرد خوبی در بحث نتیجه گیری نیز داشته است.

و کرمانشاه با توجه به داشتن زیرساخت های لازم ، آمادگی خود از میزبانی رویدادهای ملی و بین المللی را اعلام میدارد.

در پایان این مجمع، اردلان رئیس هیئت تنیس روی میز استان ابراز امیدواری کرد لیگ منطقه ای در استان کرمانشاه با وجود میزهای استاندارد در شهرهای مختلف استان امکانپذیر است و امیدواریم سالن اختصاصی در اختیار شهرستانهای استان قرار بگیرد.

این مطلب بدون برچسب می باشد.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.