حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

20 رمضان 1445 Friday, 29 March , 2024 تعداد کل نوشته ها : 1426×

اطلاعیه ها

وانیا یاوری قهرمان هوپس دختران کشور شد

شناسه : 6228 14 آبان 1400 - 12:35 1532 بازدید ارسال توسط :

به گزارش روابط عمومی فدراسیون تنیس روی میز ؛ مسابقات قهرمانی تور ایرانی هوپس دختران کشور که با حضور ۵۲ شرکت کننده از ۱۷ استان از تاریخ ۱۲ لغایت ۱۴ آبان به میزبانی کرمانشاه در جریان بود دقایقی قبل با قهرمانی وانیا یاوری نماینده استان کرمانشاه خاتمه یافت .در دیدار فینال این مسابقات یاوری با […]

وانیا یاوری قهرمان هوپس دختران کشور شد
پ
پ

به گزارش روابط عمومی فدراسیون تنیس روی میز ؛ مسابقات قهرمانی تور ایرانی هوپس دختران کشور که با حضور ۵۲ شرکت کننده از ۱۷ استان از تاریخ ۱۲ لغایت ۱۴ آبان به میزبانی کرمانشاه در جریان بود دقایقی قبل با قهرمانی وانیا یاوری نماینده استان کرمانشاه خاتمه یافت .
در دیدار فینال این مسابقات یاوری با نتیجه ۳ بر ۰ آرزو ولی پور از مازندران را شکست داد و به مقام قهرمانی این مسابقات دست یافت .

آرزو ولی پور از استان مازندران دوم شد .مقام سوم مشترکی این رقابتها به الینا منصف از مازندران و سنا آشنایی از آذربایجان شرقی رسید.

این مسابقات در ابتدا بصورت دوره ای در ۱۶ گروه و پس از انجام ۶۰ بازی ، از هر جدول ۲ نفر راهی جدول ۳۲ نفره شدند.در مرحله حذفی پس از انجام ۹۲ بازی ،بازیکنان تا نفر ۳۲ تعیین مقام شدند.

این مطلب بدون برچسب می باشد.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.