حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

11 ذو القعدة 1445 Saturday, 18 May , 2024 تعداد کل نوشته ها : 1491×

اطلاعیه ها

برگزاری سومین دوره رهبری و مدیریت زنان

شناسه : 6188 13 آبان 1400 - 13:06 926 بازدید ارسال توسط :

به گزارش روابط عمومی فدراسیون تنیس روی میز؛ سومین دوره “رهبری و مدیریت زنان” با عنوان “جنسیت من قدرت من” توسط فدراسیون تنیس روی میز و با حضور نواب رئیس بانوان هیأت ­های استانی در تاریخ ۱۰ آبان ماه در آکادمی ملی تنیس روی برگزار شد. این نشست که به صورت مجازی با موضوعیت “مدیریت […]

برگزاری سومین دوره رهبری و مدیریت زنان
پ
پ

به گزارش روابط عمومی فدراسیون تنیس روی میز؛ سومین دوره “رهبری و مدیریت زنان” با عنوان “جنسیت من قدرت من” توسط فدراسیون تنیس روی میز و با حضور نواب رئیس بانوان هیأت ­های استانی در تاریخ ۱۰ آبان ماه در آکادمی ملی تنیس روی برگزار شد.

این نشست که به صورت مجازی با موضوعیت “مدیریت ذینفعان در سازمان های ورزشی” با مدرسی دکتر همتی عضو کمیسیون صلح و ورزش و عضو هیات علمی دانشگاه آزاد و موضوع “حقوق ورزشی ” به مدرسی دکتر بهنام حبیب زاده نایب رئیس فدراسیون برگزار گردید.

فاطمه کیوانی نایب رئیس بانوان فدراسیون تنیس روی میز عنوان کرد: این طرح که از طرف فدراسیون جهانی تنیس روی میز جز ۵ طرح برگزیده انتخاب شده بود با موفقیت به پایان رسید. امیدوارم این طرح به عنوان اولین طرح فدراسیون جهانی انتخاب گردد.
کیوانی خاطرنشان کرد : در خاتمه از تمامی نواب رئیس استان ها که در این دوره ها حضور داشته اند صمیمانه قدردانی می گردد و به ایشان گواهینامه دوره ارائه خواهد شد.

 

این مطلب بدون برچسب می باشد.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.