حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

29 شوال 1445 Tuesday, 7 May , 2024 تعداد کل نوشته ها : 1472×

اطلاعیه ها

برنامه بازی های نوجوانان پسر ایران در عمان

شناسه : 5630 18 مهر 1400 - 8:00 1046 بازدید ارسال توسط :

به گزارش روابط عمومی فدراسیون تنیس روی میز؛ مسابقات کانتندر عمان از ۱۰ اکتبر(صبح یکشنبه) با حضور سه نماینده نوجوان ایران آغاز و در پنج رده سنی زیر ۱۹، زیر ۱۷ ، زیر ۱۵ ، زیر ۱۳ و زیر ۱۱ سال به مدت شش روز به میزبانی پایتخت این کشور دنبال میگردد. حریفان نوجوانان شایسته […]

برنامه بازی های نوجوانان پسر ایران در عمان
پ
پ

به گزارش روابط عمومی فدراسیون تنیس روی میز؛ مسابقات کانتندر عمان از ۱۰ اکتبر(صبح یکشنبه) با حضور سه نماینده نوجوان ایران آغاز و در پنج رده سنی زیر ۱۹، زیر ۱۷ ، زیر ۱۵ ، زیر ۱۳ و زیر ۱۱ سال به مدت شش روز به میزبانی پایتخت این کشور دنبال میگردد.

حریفان نوجوانان شایسته ایران در دو رده سنی زیر ۱۵ و ۱۷ سال بشرح ذیل است.

محمدرضا نشاطی در جدول مقدماتی گروه ۹ زیر ۱۷ سال، یکشنبه در اولین دیدار ساعت ۱۰ به وقت محلی به مصاف خلید از قطر میرود.سپس در دیدار بعدی ساعت ۱۳:۱۵ با اسکندرو از ازبکستان روبرو میگردد‌.

نشاطی کار خود را در گروه ۱ جدول رقابتهای زیر ۱۵ سال از صبح دوشنبه آغاز میکند.مصاف اول او با حریف هند ساعت ۱۰:۳۰ به وقت محلی میباشد و در دیگر دیدار ساعت ۱۵:۴۵ با نماینده سریلانکا روبرو میگردد.

سامران کریمی در گروه ۱۲ رده سنی زیر ۱۷ سال با شانخادیپ هندی ساعت ۱۰ یکشنبه به رقابت میپردازد و سپس در دیگر دیدار ساعت ۱۳:۱۵ با هادی از عربستان به روبرو میگردد.

کریمی در رقابتهای زیر ۱۵ سال دوشنبه از ساعت ۱۱ بار دیگر به مصاف هادی از عربستان میرود و در دیگر مصاف ساعت ۱۶:۱۵ با محمد از عمان روبرو می گردد.

محمد امین صمدی در گروه ۴ مسابقات زیر ۱۷ سال، یکشنبه ساعت ۱۱:۳۰ با قزاقستان و در بازی دوم ساعت ۱۲:۴۵ با سوریه به مبارزه میپردازد.
همچنین دوشنبه در گروه ۸ جدال زیر ۱۵ ساله ها نیز ساعت ۱۳:۳۰ با حریف قطری و سپس ۱۶:۱۵ با سریلانکا برخورد خواهد داشت.

این مطلب بدون برچسب می باشد.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.