حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

9 ذو القعدة 1445 Thursday, 16 May , 2024 تعداد کل نوشته ها : 1482×

اطلاعیه ها

پیام تبریک مهندس شهنازی به افشین بدیعی

شناسه : 5419 13 مهر 1400 - 14:57 1064 بازدید ارسال توسط :
قائم مقام دائمی و افتخاری کنفدراسیون تنیس روی میز آسیا در پیامی انتخاب دبیر کل کنفدراسیون تنیس روی میز آسیا را تبریک گفت.
پیام تبریک مهندس شهنازی به افشین بدیعی
پ
پ


نابرده رنج گنج میسر نمیشود،
مزد آن گرفت جان برادر که کار کرد.

جناب آقای مهندس افشین بدیعی.

سرانجام پس از سه دهه تلاش و خدمتگزاری به جامعه تنیس روی میز و کسب تجربه و تخصص در روابط بین الملل، مقامات ATTU و ITTF، و مسئولین فدراسیون‌های کشورهای آسیایی، توامان ، جنابعالی را لایق سمت دبیر کلی کنفدراسیون آسیا تشخیص دادند و جنابعالی توفیق پیدا کردید بدون رقیب این سمت را احراز نمایید.
قاطبه اهالی ورزش آگاهند که دبیر کلی ، یعنی بالاترین سمت اجرایی در نهادهای ورزشی بین المللی. این امر هنگامی ارزش خود را بیشترجلوه گر می‌کند که بدانیم در حال حاضر در بین همه رشته های ورزشی المپیکی ایران، تنیس روی میز تنها رشته ای است که توانسته است به چنین جایگاهی دست پیدا کند.
جا دارد از جناب آقای مهرداد علیقارداشی در حمایت و معرفی به موقع شما برای کاندیداتوری و کسب این سمت مهم، قدردانی و تشکر کنم.
اینجانب کسب این موفقیت را خدمت جنابعالی و جامعه ورزشی کشور، تبریک و تهنیت عرض نموده و امیدوارم انشاءالله تحت توجهات ائمه اطهار (ع) درانجام وظایف سخت این مسئولیت‌ به اهداف والایی دست پیدا کرده موفق و منصور باشید و یادگاری های سترگی از خودتان باقی بگذارید.


شاهرخ شهنازی
●قائم مقام دائمی و افتخاری کنفدراسیون تنیس روی میز آسیا ATTU
●مشاور رئیس فدراسیون بین المللی تنیس روی میز ITTF.

این مطلب بدون برچسب می باشد.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.