حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

11 ذو القعدة 1445 Saturday, 18 May , 2024 تعداد کل نوشته ها : 1484×

اطلاعیه ها

تبریک عضو هیئت رئیسه فدراسیون برای بدست آوردن کرسی های بین المللی و تاریخسازی ملی پوشان در آسیا

شناسه : 5416 13 مهر 1400 - 13:50 980 بازدید ارسال توسط :

مهران احدی عضو هیئت رئیسه فدراسیون تنیس روی میز در گفت و گو با روابط عمومی فدراسیون تنیس روی میز در مورد تاریخ سازی ملی پوشان کشورمان در مسابقات قهرمانی آسیا و کسب دو کرسی بین المللی توضیحاتی ارائه داد. احدی ابتدا در مورد کسب مقام پنجم تیمی مردان و نهم تیمی زنان کشورمان در […]

تبریک عضو هیئت رئیسه فدراسیون برای بدست آوردن کرسی های بین المللی و تاریخسازی ملی پوشان در آسیا
پ
پ

مهران احدی عضو هیئت رئیسه فدراسیون تنیس روی میز در گفت و گو با روابط عمومی فدراسیون تنیس روی میز در مورد تاریخ سازی ملی پوشان کشورمان در مسابقات قهرمانی آسیا و کسب دو کرسی بین المللی توضیحاتی ارائه داد.

احدی ابتدا در مورد کسب مقام پنجم تیمی مردان و نهم تیمی زنان کشورمان در آسیا گفت: تلاش تیم مردان و زنان کشورمان در بدست آوردن جایگاه پنجم و نهم آسیا قابل تقدیر است ، اما این نکته را هم میتوان به آن اشاره کرد که در این دوره با غیبت چین ما شانس بالایی برای کسب مدال داشتیم و با توانمندی که از ملی پوشان سراغ دارم شاید اگر در بازی با هند روز بچه های ما بود می توانستیم برگی دیگر از تاریخ تنیس روی میز ایران را ورق بزنیم و صاحب مدال شویم.

کاپیتان اسبق تنیس روی میز کشورمان در ادامه گفت: پیروزی مقابل هنگ کنگ با رنکینگ ۱۲ دنیا کار آسانی نیست که مردان ما از پس آن بر آمدند و این نتیجه من را امیدوار کرد که در سال های آتی نیم نگاهی به سکوی قهرمانی آسیا داشته باشیم و در بخش بانوان هم این پتانسیل وجود دارد که در جمع ۸ تیم برتر قاره ی کهن حضور داشته باشیم.

عضو هیئت رئیسه فدراسیون در خصوص کسب کرسی های بین المللی توسط مهرداد علی قارداشی و افشین بدیعی ادامه داد: در ابتدا عرض تبریک دارم بدست آوردن دو کرسی مهم بین المللی در هیئت رئیسه فدراسیون جهانی و دبیر کلی کنفدراسیون آسیا که توسط علی قارداشی و بدیعی بدست آمد، با وجود داشتن کرسی در سطح آسیا و جهان می توانیم اعمال نفوذ بیشتری در رویدادهای بین المللی داشته باشیم و کشورمان در این زمینه به موفقیت بزرگی دست پیدا کرده است.

احدی در پایان گفت: حالا با وجود داشتن دبیر کلی کنفدراسیون آسیا و عضویت در هیئت رئیسه فدراسیون جهانی، کشورهای آسیایی احترام بیشتری برای ایران قائل خواهند بود و ما از این فرصت برای بدست آوردن میزبانی مسابقات و دوره های بین المللی، برای پیشرفت بیشتر ورزش کشورمان باید نهایت استفاده را داشته باشیم.

این مطلب بدون برچسب می باشد.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.