حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

24 شوال 1445 Thursday, 2 May , 2024 تعداد کل نوشته ها : 1461×

اطلاعیه ها

صعود بانوان تنیس روی میز ایران به جام جهانی

شناسه : 5215 06 مهر 1400 - 22:50 525 بازدید ارسال توسط :

به گزارش روابط عمومی فدراسیون تنیس روی میز؛ تیم ملی بانوان کشورمان با غلبه بر مالدیو و اندونزی و صدرنشینی در گروه ۲ مقدماتی قهرمانی آسیا، جواز حضور در مسابقات جهانی ۲۰۲۲ چین را کسب کرد. بانوان ملی پوش کشورمان در دومین دیدار دور مقدماتی ، در یک دیدار حساس و پایاپای توانستند اندونزی را […]

صعود بانوان تنیس روی میز ایران به جام جهانی
پ
پ

به گزارش روابط عمومی فدراسیون تنیس روی میز؛ تیم ملی بانوان کشورمان با غلبه بر مالدیو و اندونزی و صدرنشینی در گروه ۲ مقدماتی قهرمانی آسیا، جواز حضور در مسابقات جهانی ۲۰۲۲ چین را کسب کرد.

بانوان ملی پوش کشورمان در دومین دیدار دور مقدماتی ، در یک دیدار حساس و پایاپای توانستند اندونزی را با حساب ۳ بر ۲ شکست داده و به عنوان سرگروه آماده ی رویارویی با قزاقستان شوند.

شاگردان ایرانمنش در اولین دیدار مالدیو را ۳ بر صفر شکست داده بودند و با برد مقابل اندونزی حضورشان در جمع ۱۰ تیم برتر قاره ی کهن را مسجل نمودند.

راکت بدستان بانوی کشورمان برای حضور در مرحله ی حذفی میبایست فردا به مصاف قزاقستان ، تیم قدرتمند آسیای میانه روند.

بانوان ایران در صورت پیروزی مقابل قزاقستان به جدول حذفی راه خواهند یافت.

ملی پوشان تاریخ ساز کشورمان که بعد از ۴۹ سال به جمع ۱۰ تیم برتر قاره ی کهن راه یافتند فردا ساعت ۹:۳۰ صبح به مصاف قزاقستان خواهند رفت.

این مطلب بدون برچسب می باشد.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.