حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

1 ذو القعدة 1445 Wednesday, 8 May , 2024 تعداد کل نوشته ها : 1475×

اطلاعیه ها

پس از حضور در پرتغال نوید شمس به رده ۱۶ جهان صعود کرد

شناسه : 5209 06 مهر 1400 - 12:49 1118 بازدید ارسال توسط :

به گزارش رروابط عمومی فدراسیون تنیس روی میز ؛ فدراسیون جهانی تنیس روی میز ( ITTF ) رده بندی بازیکنان جهان را منتشر کرد و نوید شمس بازیکن جوان کشورمان پس از کسب نایب قهرمانی رقابت های پرتغال ، با ۶۳ پله صعود در رده زیر ۱۹ سال به رتبه ۱۶ بازیکنان جهان دست یافت […]

پس از حضور در پرتغال نوید شمس به رده ۱۶ جهان صعود کرد
پ
پ

به گزارش رروابط عمومی فدراسیون تنیس روی میز ؛ فدراسیون جهانی تنیس روی میز ( ITTF ) رده بندی بازیکنان جهان را منتشر کرد و نوید شمس بازیکن جوان کشورمان پس از کسب نایب قهرمانی رقابت های پرتغال ، با ۶۳ پله صعود در رده زیر ۱۹ سال به رتبه ۱۶ بازیکنان جهان دست یافت . شمس در رده زیر ۱۷ نیز موفق به ۱۶ پله ای و در رده هفتم بازیکنان زیر ۱۷ سال ها قرار گرفت .
در رده سنی زیر ۱۹ سال ، سید محمد موسوی با ۵ پله سقوط در رتبه ۸۷ ، میلاد عابدینیان با یک پله سقوط در مکان ۱۹۷ و آریا امیری نیز با رتبه سقوط در جایگاه ۲۲۶ قرار گرفتند .

در رده بزرگسالان بیشتر صعود را ندا شهسواری باتجربه ترین ملی پوشان کشورمان در بخش بانوان داشت . شهسواری با صعود به جمع ۳۲ بازیکن رقابت های دوحه قطر موفق شد با ۹ پله صعود در رنکینگ جهان در مکان ۲۱۳ قرار گیرد . دیگر ملی پوشان بانوان کشورمان به ترتیب مهشید اشتری با یک پله صعود رتبه ۳۳۲ و شیما صفایی با پله ۴ صعود در مکان ۵۴۱ ایستادند . ملیکا کرمی و مریم فرعی نیز با ورود به رنکینگ جهان در رتبه های ۱۱۰۷ و ۱۱۳۹ قرار گرفتند .

در بخش مردان نوشاد عالمیان نفر اول ایران در رنکینگ جهانی با یک پله سقوط در مکان ۷۴ ایستاد ، نیما عالمیان بدون تغییر در رتبه ۱۲۵ و امیر حسین هدایی با ۲ پله صعود در رنکینگ جهان مکان ۱۶۴ را به خود اختصاص داد . امین احمدیان و محمدعلی روئین تن دیگر ملی پوشان کشورمان در رده های ۲۰۱ و ۱۵۸۰ قرار دارند .

این مطلب بدون برچسب می باشد.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.