حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

20 رمضان 1445 Friday, 29 March , 2024 تعداد کل نوشته ها : 1425×

اطلاعیه ها

مسیر مردان تنیس روی میز ایران در قهرمانی آسیا

شناسه : 5205 05 مهر 1400 - 18:10 828 بازدید ارسال توسط :

به گزارش روابط عمومی فدراسیون تنیس روی میز ؛ با انجام قرعه کشی بیست و پنجمین دوره رقابتهای قهرمانی آسیا ، ملی پوشان تنیس روی میز کشورمان حریفان خود را در چارچوب رقابتهای تیمی دوحه قطر شناختند . تیم ملی مردان با هدایت جمیل لطف الله نسبی میبایست در جدول حذفی کار خود را آغاز […]

مسیر مردان تنیس روی میز ایران در قهرمانی آسیا
پ
پ

به گزارش روابط عمومی فدراسیون تنیس روی میز ؛ با انجام قرعه کشی بیست و پنجمین دوره رقابتهای قهرمانی آسیا ، ملی پوشان تنیس روی میز کشورمان حریفان خود را در چارچوب رقابتهای تیمی دوحه قطر شناختند .

تیم ملی مردان با هدایت جمیل لطف الله نسبی میبایست در جدول حذفی کار خود را آغاز کند و در نخستین دیدار خود به مصاف هندوستان خواهد رفت و در صورت پیروزی به جمع چهار تیم برتر آسیا صعود کرده و مدال برنزشان قطعی خواهد شد .

مردان تنیس روی میز کشورمان در صورت پیروزی مقابل راکت به دستان هندی ، برای رسیدن به فینال میبایست با برنده هنگ کنگ و کره جنوبی که هر دو از قدرت های تنیس روی میز آسیا و جهان هستند دیدار کنند.

در قسمت پایین جدول حذفی ژاپن و چین تایپه قرار دارند. ژاپن که شانس اول قهرمانی در این رقابت ها محسوب میشود به همراه چین تایپه در انتظار دو تیم صعود کننده از مرحله مقدماتی خواهند بود تا بازی های خود را در مرحله حذفی پیگیری کنند.

این مطلب بدون برچسب می باشد.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.