حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

10 شوال 1445 Thursday, 18 April , 2024 تعداد کل نوشته ها : 1447×

اطلاعیه ها

مشخص شدن قرعه ملی پوشان تنیس روی میز کشورمان در قهرمانی آسیا/ هند اولین حریف مردان ایران

شناسه : 5200 05 مهر 1400 - 16:39 1009 بازدید ارسال توسط :

به گزارش روابط عمومی فدراسیون تنیس روی میز؛ بیست و پنجمین دوره رقابت های تنیس روی میز قهرمانی آسیا از فردا (سه شنبه) در دوحه قطر برگزار می شود. تیم های ملی مردان و زنان کشورمان در سه بخش تیمی ، دوبل و انفرادی به مصاف حریفان خواهند رفت. در بخش تیمی ، تیم ملی […]

مشخص شدن قرعه ملی پوشان تنیس روی میز کشورمان در قهرمانی آسیا/ هند اولین حریف مردان ایران
پ
پ

به گزارش روابط عمومی فدراسیون تنیس روی میز؛ بیست و پنجمین دوره رقابت های تنیس روی میز قهرمانی آسیا از فردا (سه شنبه) در دوحه قطر برگزار می شود.

تیم های ملی مردان و زنان کشورمان در سه بخش تیمی ، دوبل و انفرادی به مصاف حریفان خواهند رفت.

در بخش تیمی ، تیم ملی مردان کشورمان که سید ۶ رقابت ها را دارا می باشد از حضور در مرحله ی مقدماتی معاف است و کارش را در مرحله ی حذفی آغاز خواهد کرد. مردان تنیس روی میز کشورمان در مرحله ی حذفی به مصاف هندوستان خواهند رفت.

ژاپن، کره جنوبی، هنگ کنگ، هند و چین تایپه که در دوره پیشین مسابقات قهرمانی آسیا جزو ۶ تیم برتر شده بودند دیگر تیم هایی هستند همچون ایران بدون دیدار مقدماتی وارد مرحله یک چهارم مسابقات می شوند.
بدین ترتیب دیدارهای مقدماتی مسابقات تنیس روی میز قهرمانی آسیا در بخش تیمی مردان با حضور ۲۲ تیم برگزارمی شود تا از میان آنها ۲ تیم برتر به جمع ۶ تیم بالا صعود کنند. رقابت برای کسب مدال میان این هشت تیم و به صورت حذفی برگزار می شود، به طوری که تیم کشورمان در صورت برد در اولین بازی مقابل هندوستان راهی مرحله نیمه نهایی می شود و بدین ترتیب مدال برنز مشترک خود را قطعی خواهد کرد.

این در حالی است که از حالا تنیس روی میز مردان ایران به واسطه حضور در جمع ۶ تیم برتر مسابقات قهرمانی آسیا، سهمیه خود را برای مسابقات جهانی ۲۰۲۲ چین را هم قطعی کرده است.

اما در بخش بانوان، شاگردان حمیده ایرانمنش سید هشتم رقابت ها را در اختیار دارند و برای حضور در جمع ۸ تیم پایانی ملزم به انجام دیدارهای مقدماتی هستند . بانوان کشورمان در گروه دوم با اندونزی و مالدیو مصاف خواهند کرد.

مسابقات تنیس روی میز قهرمانی آسیا در بخش تیمی بانوان با حضور ۱۸ تیم برگزار می شود. ژاپن، سنگاپور، چین‌تایپه، تایلند، هنگ کنگ و کره جنوبی ۶ تیم معاف از دیدارهای مقدماتی هستند. ۱۲ تیم دیگر که ایران هم یکی از آنهاست برگزارکننده رقابت های مقدماتی خواهند بود تا دو تیم برتر از میان آنها در کنار این ۶ تیم قرار گرفته و رقابت خود را برای کسب مدال دنبال کنند.

این مطلب بدون برچسب می باشد.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.