حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

26 شوال 1445 Saturday, 4 May , 2024 تعداد کل نوشته ها : 1467×

اطلاعیه ها

نایب قهرمانی نوید شمس در استار کانتندر جهانی پرتغال

شناسه : 5128 31 شهریور 1400 - 22:50 1213 بازدید ارسال توسط :

به گزارش روابط عمومی فدراسیون تنیس روی میز، سرانجام رقابتهای کانتندر پرتغال با نایب قهرمانی نماینده شایسته تنیس روی میز کشورمان خاتمه یافت. تنها نماینده کشورمان در لیسبون پرتغال، با نشان نقره انفرادی رقابت ها را به اتمام رساند. نوید شمس در فینال این مسابقات با فلیکس لبرون از فرانسه با رنک ۷۱ دنیا روبرو […]

نایب قهرمانی نوید شمس در استار کانتندر جهانی پرتغال
پ
پ

به گزارش روابط عمومی فدراسیون تنیس روی میز، سرانجام رقابتهای کانتندر پرتغال با نایب قهرمانی نماینده شایسته تنیس روی میز کشورمان خاتمه یافت. تنها نماینده کشورمان در لیسبون پرتغال، با نشان نقره انفرادی رقابت ها را به اتمام رساند.

نوید شمس در فینال این مسابقات با فلیکس لبرون از فرانسه با رنک ۷۱ دنیا روبرو شد و در مصاف با این حریف سرسخت اروپایی با نتیجه ۳ بر ۱ شکست خورد. این نخستین بار است که یک ایرانی در میدان رقابتهای استار کانتندر به فینال راه پیدا میکند.

فلیکس لبرون فرانسوی پیش از این در جدول گروهی به عنوان سر گروه وارد مرحله حذفی شد و با عبور از رنک ۴۶ سپس ۱۲۸ دنیا، با سیدورینکو از روسیه با رنک ۱۴ روبرو شد و با حساب ۳ بر ۱ پیروز میدان شد و به فینال این رقابت ها راه یافته بود.

این مطلب بدون برچسب می باشد.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.