حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

26 شوال 1445 Saturday, 4 May , 2024 تعداد کل نوشته ها : 1467×

اطلاعیه ها

درخشش ادامه دار نوید شمس در استار کانتندر پرتغال

شناسه : 5119 31 شهریور 1400 - 15:42 1124 بازدید ارسال توسط :

به گزارش روابط عمومی فدراسیون تنیس روی میز، در ادامه رقابتهای انفرادی کانتندر پرتغال، نوید شمس با پیروزی ارزشمند ۳ بر ۰ در مصاف با نیکلاس دگروس نفر اول زیر ۱۹ ساله های بلژیک و دارنده رنکینگ ۲۸ جوانان دنیا به مرحله یک چهارم نهایی راه یافت. نوید ۱۶ ساله در نخستین سال حضور خود […]

درخشش ادامه دار نوید شمس در استار کانتندر پرتغال
پ
پ

به گزارش روابط عمومی فدراسیون تنیس روی میز، در ادامه رقابتهای انفرادی کانتندر پرتغال، نوید شمس با پیروزی ارزشمند ۳ بر ۰ در مصاف با نیکلاس دگروس نفر اول زیر ۱۹ ساله های بلژیک و دارنده رنکینگ ۲۸ جوانان دنیا به مرحله یک چهارم نهایی راه یافت.

نوید ۱۶ ساله در نخستین سال حضور خود در رده سنی جوانان، ساعاتی دیگر میبایست برای مسجل شدن مدال برنز خود، با Borgar Haug از نروژ با رنکینگ ۹ جوانان مسابقه دهد.

شایان ذکر است هر پیروزی در رقابت های استار کانتندر، تأثیر زیادی در امتیاز رنکینگ ملی پوشان تنیس روی میز کشورها دارد که نوید نیز با بردهای خوبی که در رقابت های استار کانتندر پرتغال بدست آورده میتواند در رنکینگ جدید جهانی صعود چشمگیری داشته باشد.

این مطلب بدون برچسب می باشد.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.