حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

12 شوال 1445 Saturday, 20 April , 2024 تعداد کل نوشته ها : 1447×

اطلاعیه ها

پس از کانتندر اسلوونی و کرواسی صعود چشمگیر ملی پوشان جوان ایران در رنکینگ جهانی

شناسه : 5077 25 شهریور 1400 - 11:20 957 بازدید ارسال توسط :

به گزارش روابط عمومی فدراسیون تنیس روی میز ؛ فدراسیون جهانی تنیس روی میز ( ITTF ) رده بندی بازیکنان جوانان جهان را در هفته ۳۷ منتشر کرد که طی آن موسوی طاهر ، امیری و عابدینیان ملی پوشان جوان کشورمان با حضور در رقابت های اسلوونی و کرواسی موفق شدند صعود چشمگیری داشتند . […]

پس از کانتندر اسلوونی و کرواسی صعود چشمگیر ملی پوشان جوان ایران در رنکینگ جهانی
پ
پ

به گزارش روابط عمومی فدراسیون تنیس روی میز ؛ فدراسیون جهانی تنیس روی میز ( ITTF ) رده بندی بازیکنان جوانان جهان را در هفته ۳۷ منتشر کرد که طی آن موسوی طاهر ، امیری و عابدینیان ملی پوشان جوان کشورمان با حضور در رقابت های اسلوونی و کرواسی موفق شدند صعود چشمگیری داشتند .

در این رنکینگ‌ سیدمحمد موسوی طاهر با ۶۸ پله صعود با ۷۳۳ امتیاز در رتبه ۷۷ قرار گرفت و نفر اول ایران در رنکینگ جهانی شد .

میلاد عابدینیان دیگر ملی پوش کشورمان در رقابت های اسلوونی و کرواسی که پیش از این در رنکینگ جهانی حضور نداشت با ۳۶۰ امتیاز در مکان ۱۹۳ جهان قرار گرفت و آریا امیری نیز موفق شد با ورود به رده بندی بازیکنان جهان با ۳۰۵ امتیاز در جایگاه ۲۲۱ قرار گیرد .

در رنکینگ هفته ۳۷ جوانان جهان نوید شمس با ۱۱ پله سقوط در مکان ۸۶ و نفر دوم ایران در رنکینگ جهان قرار بگیرد .

این مطلب بدون برچسب می باشد.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.