حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

11 شوال 1445 Friday, 19 April , 2024 تعداد کل نوشته ها : 1447×

اطلاعیه ها

حضور دو ملی پوش در جمع ۱۶ بازیکن برتر جهانی اسلوونی

شناسه : 4963 15 شهریور 1400 - 15:43 918 بازدید ارسال توسط :

به گزارش روابط عمومی فدراسیون تنیس روی میز؛رقابتهای انفرادی کانتندر جوانان در جدول حذفی ۳۲ نفره با دو پیروزی نمایندگان ایران و باخت آریا امیری همراه شد. در این مسابقات ساعاتی قبل امیری در جدال با نماینده ایتالیا با نتیجه ۳ بر ۱ پذیرای شکست شد و از دور مسابقات کناره گیری کرد . اما […]

حضور دو ملی پوش در جمع ۱۶ بازیکن برتر جهانی اسلوونی
پ
پ

به گزارش روابط عمومی فدراسیون تنیس روی میز؛رقابتهای انفرادی کانتندر جوانان در جدول حذفی ۳۲ نفره با دو پیروزی نمایندگان ایران و باخت آریا امیری همراه شد.

در این مسابقات ساعاتی قبل امیری در جدال با نماینده ایتالیا با نتیجه ۳ بر ۱ پذیرای شکست شد و از دور مسابقات کناره گیری کرد .

اما در ادامه دیدار محمد موسوی با ماکارو روسی منجر به پیروزی ۳ بر ۱ نماینده کشورمان شد. موسوی در گام بعد میبایست به مصاف Payas Jain هندی دارای رنک ۳۸ جوانان برود. نماینده هند در بازی قبل خودش ۳ بر ۰ در مقابل آلمان به برتری دست یافت.

در دیگر بازی همزمان ،میلاد عابدینیان نیز با حساب ۳ بر صفر از سد حریف جمهوری چک گذشت. مصاف بعدی میلاد در مقابل Benjamin Fruchart حوالی ساعت ۱۶:۱۰ میباشد. حریف فرانسوی در بازی قبل با نتیجه ۳ بر ۰ مقابل ایتالیا پیروز شد و به دور بعد راه یافت.

شاگردان امیر بخشی در صورت پیروزی به جمع ۸ نفر برتر رقابت های کانتندر اسلوونی راه پیدا خواهند کرد.

این مطلب بدون برچسب می باشد.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.