حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

11 شوال 1445 Friday, 19 April , 2024 تعداد کل نوشته ها : 1447×

اطلاعیه ها

درخشش جوانان ایرانی در مرحله ی حذفی

شناسه : 4958 15 شهریور 1400 - 13:41 959 بازدید ارسال توسط :

به گزارش روابط عمومی فدراسیون تنیس روی میز؛ سه جوان ملی پوش تنیس روی میز کشورمان که در رقابتهای انفرادی کانتندر اتوچک اسلوونی راهی جدول حذفی ۶۴ نفره مسابقات شده بودند، از صبح امروز با عبور از حریفان به گام بعدی راه یافتند . در این مسابقات آریا امیری با نتیجه ۳ بر ۲ از […]

درخشش جوانان ایرانی در مرحله ی حذفی
پ
پ

به گزارش روابط عمومی فدراسیون تنیس روی میز؛ سه جوان ملی پوش تنیس روی میز کشورمان که در رقابتهای انفرادی کانتندر اتوچک اسلوونی راهی جدول حذفی ۶۴ نفره مسابقات شده بودند، از صبح امروز با عبور از حریفان به گام بعدی راه یافتند .

در این مسابقات آریا امیری با نتیجه ۳ بر ۲ از سد Sergey Ryzhov روسی با رنکینگ ۱۳۳ جوانان گذشت تا در مرحله بعد با andrea Puppo دارنده رنک ۳۷ جوانان دنیا از ایتالیا که در دور نخست با قرعه استراحت مواجه بود روبرو گردد.این بازی امروز راس ساعت ۱۴:۱۰ به وقت ایران برگزار میگردد.

میلاد عابدینیان نیز در مصاف با Danil Cherkes با رنکینگ ۴۸۳ از روسیه با حساب ۳ بر ۲ عبور کرد و در دیگر دیدار خود که راس ساعت ۱۴:۵۰ به وقت ایران برگزار میگردد به جدال با Ondrej Kveton دارنده رنک ۴۷ جوانان از جمهوری چک که در دور نخست با قرعه استراحت روبرو بود دیدار خواهد داشت.

محمد موسوی نیز در دور اول این مسابقات با قرعه استراحت روبرو شد اما در جدول ۳۲ نفره با Vladislav Makarov روسی دارنده رنکینگ ۱۵۹ روبرو میشود.این دیدار راس ساعت ۱۴:۵۰ به وقت ایران انجام میشود.

این مطلب بدون برچسب می باشد.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.