حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

10 شوال 1445 Thursday, 18 April , 2024 تعداد کل نوشته ها : 1446×

اطلاعیه ها

شاگردان امیر بخشی در اسلوونی خوش درخشیدند

شناسه : 4950 14 شهریور 1400 - 20:58 1119 بازدید ارسال توسط :

به گزارش روابط عمومی فدراسیون تنیس روی میز؛ در ادامه رقابتهای کانتندر اسلوونی ، جوانان شایسته تنیس روی میز کشورمان از مرحله گروهی صعود کردند.در دور مقدماتی رقابتهای انفرادی مسابقات جهانی در سالن اتوچک ، محمد موسوی که در بازی نخست مقابل Nino Segula از کشور میزبان به پیروزی ۳ بر صفر دست یافته بود […]

شاگردان امیر بخشی در اسلوونی خوش درخشیدند
پ
پ

به گزارش روابط عمومی فدراسیون تنیس روی میز؛ در ادامه رقابتهای کانتندر اسلوونی ، جوانان شایسته تنیس روی میز کشورمان از مرحله گروهی صعود کردند.
در دور مقدماتی رقابتهای انفرادی مسابقات جهانی در سالن اتوچک ، محمد موسوی که در بازی نخست مقابل Nino Segula از کشور میزبان به پیروزی ۳ بر صفر دست یافته بود در دیدار بعدی نیز موفق شد بر جاکوب از کشور کرواسی با نتیجه ۳ بر صفر غلبه کرده و به عنوان صدرنشین گروه خود وارد مرحله حذفی گردد.

همچنین در گروه ۱۴ این رویداد جهانی، میلاد عابدینیان در مقابل Borna Petek دارنده رنک ۱۱۹ جوانان از کشور کرواسی به برتری ۳ بر صفر دست یافت و در رویارویی با Zhenlog Liu ، رنک ۲۵۰ از کشور اتریش که دقایقی پیش به اتمام رسید، با نتیجه ۳ بر ۲ مغلوب شد و به عنوان نفر دوم گروه خود راهی جدول حذفی شد.

بازی آریا امیری در مقابل Vladislav Makarov دارنده رنکینگ ۱۵۹ جوانان از روسیه با شکست ۳ بر ۲ همراه شد اما امیری در دیگر مصاف خود با Ziga Zigon از اسلوونی روبرو شد و با شکست ۳ برصفر حریف خود موفق به راهیابی به جدول حذفی گردید.

شاگردان امیر بخشی در روز اول رقابت های اسلوونی خوش درخشیدند و توانستند با صعود از گروه خود ، خود را محیای حضور در مرحله حذفی کنند.

فردا (دوشنبه) رقابت های جوانان کشورمان در کانتندر اسلوونی با حضور هر سه بازیکن در مرحله ی حذفی ادامه پیدا میکند.

این مطلب بدون برچسب می باشد.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.