حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

17 شوال 1445 Thursday, 25 April , 2024 تعداد کل نوشته ها : 1453×

اطلاعیه ها

با حضور دبیر فدراسیون اولین جلسه مناطق یازده گانه کشور برگزار شد

شناسه : 4930 10 شهریور 1400 - 12:10 1063 بازدید ارسال توسط :

به گزارش روابط عمومی فدراسیون تنیس روی میز ؛ جلسه هماهنگی برگزاری مسابقات مناطق کشور با حضور پیمان حسنی دبیر فدراسیون ، علیرضا حجازیان رئیس مناطق ، داریوش ضرغامپور رئیس و نسرین محمدزاده دبیر کمیته مسابقات و روسای مناطق یازده گانه کشور برگزار شد . در ابتدای جلسه دبیر فدراسیون از زحمات آقایان نوبهار ، […]

با حضور دبیر فدراسیون اولین جلسه مناطق یازده گانه کشور برگزار شد
پ
پ

به گزارش روابط عمومی فدراسیون تنیس روی میز ؛ جلسه هماهنگی برگزاری مسابقات مناطق کشور با حضور پیمان حسنی دبیر فدراسیون ، علیرضا حجازیان رئیس مناطق ، داریوش ضرغامپور رئیس و نسرین محمدزاده دبیر کمیته مسابقات و روسای مناطق یازده گانه کشور برگزار شد .

در ابتدای جلسه دبیر فدراسیون از زحمات آقایان نوبهار ، شیخیانی ، بهرامی ، باحشمت و مستحقی، روسای قبلی مناطق در برگزاری مسابقات سال ۹۸ کشور تشکر و قدردانی کرد .

پیمان حسنی در ادامه جلسه برنامه مسابقات تورایرانی فدراسیون تنیس روی میز در سال ۱۴۰۰ که قرار است ابتدا در مناطق و سپس بصورت نهایی برگزار شود را تشریح کرد و با توجه به ویروس کرونا در کشور مشکلات پیش رو مورد بررسی قرار گرفت.

در جلسه روسای مناطق کشور همگی افراد حاضر در جلسه نظرات خود را ارائه دادند که در نهایت تصمیمات ذیل اتخاذ شد :

۱. برگزاری مسابقات در مناطق در صورت کسب مجوز از فدراسیون پزشکی ورزشی
۲. اولویت برگزاری هر رده بر اساس انتخابی تیم ملی برای حضور در رقابت های بین المللی خواهد بود .
۳. مقرر شد جهت برگزاری انجام مسابقات ، روسای مناطق یازده گانه یک نفر بعنوان نایب رئیس بانوان و یک نفر بعنوان دبیر مناطق به فدراسیون معرفی نمایند .
۴. طی روزهای آینده کمیته مسابقات فدراسیون تقویم شش ماهه دوم سال هر سه ماه نهایی و منتشر نماید تا مناطق بر اساس آن برگزاری مسابقات منطقه خود را برنامه ریزی نمایند .
۵. فدراسیون تنیس روی میز تاریخ تقریبی مسابقات مناطق را مشخص و هر منطقه میبایست تاریخ نهایی مسابقات منطقه خود را تعیین نمایند .

دبیر فدراسیون در پایان اظهار داشت : فدراسیون در حال برگزاری مسابقات باشگاهی در همه شرایط سنی و لیگ های مختلف است که این مسابقات شامل لیگ برتر بزرگسالان و جوانان و نوجوانان بانوان و آقایان و جام حذفی باشگاه های کشور است که تا ۲۰ شهریور تیم ها مهلت دارند تا آمادگی خود را به فدراسیون اعلام نمایند .

این مطلب بدون برچسب می باشد.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.