حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

7 شوال 1445 Monday, 15 April , 2024 تعداد کل نوشته ها : 1444×

اطلاعیه ها

پیام تبریک رئیس فدراسیون تنیس روی میز به دکتر سید حمید سجادی

شناسه : 4853 03 شهریور 1400 - 21:55 964 بازدید ارسال توسط :
رئیس فدراسیون تنیس روی میز با ابراز خوشحالی از رای نمایندگان مجلس به دکتر سید حمید سجادی ، به نمایندگی از خانواده بزرگ تنیس روی میز این انتخاب را تبریک گفت.
پیام تبریک رئیس فدراسیون تنیس روی میز به دکتر سید حمید سجادی
پ
پ

به گزارش روابط عمومی فدراسیون تنیس روی میز؛ مهرداد علی قارداشی، با قدردانی از حسن انتخاب آیت الله رئیسی، ریاست محترم جمهوری اسلامی ایران و ابراز خشنودی از رأی نمایندگان مجلس به دکتر سید حمید سجادی به نمایندگی از خانواده تنیس روی میز این انتخاب را تبریک گفت.

در پیام تبریک قارداشی به ایشان آمده است: انتخاب شایسته جنابعالی به عنوان مدیری مجرب، ورزشی، کارآزموده و پدری دلسوز  می‌تواند زمینه توسعه و ارتقا ورزش کشور را فراهم آورد. قطعا با حضور جنابعالی شاهد موفقیت روز افزون حوزه ورزش و جوانان در داخل کشور و میادین بین المللی خواهیم بود.

اینجانب رجا‌ء واثق دارد همانگونه که آن برادر ارجمند در عرصه ورزش قهرمانی باعث برافراشته شدن پرچم سه رنگ جمهوری اسلامی و نواخته شدن سرود ملی کشورمان بوده اید انشاءالله در عرصه مدیریت عالی ورزش کشور نیز موفق خواهید شد.

مهرداد علی قارداشی رئیس فدراسیون تنیس روی میز

این مطلب بدون برچسب می باشد.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.