حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

17 شوال 1445 Thursday, 25 April , 2024 تعداد کل نوشته ها : 1453×

اطلاعیه ها

‍ مجمع عمومی سالیانه فدراسیون برگزار شد

شناسه : 3423 01 خرداد 1400 - 8:05 533 بازدید ارسال توسط :

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی فدراسیون تنیس روی میز، مجمع عمومی سالیانه فدراسیون تنیس روی میز به ریاست دکتر علی‌نژاد معاونت قهرمانی و ورزش حرفه ای وزارت ورزش و جوانان و با حضور مهرداد علی قارداشی ریاست فدراسیون و نمایندگان کمیته المپیک و وزارت ورزش و جوانان و همچنین کلیه اعضای مجمع برگزار گردید. در […]

‍ مجمع عمومی سالیانه فدراسیون برگزار شد
پ
پ

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی فدراسیون تنیس روی میز، مجمع عمومی سالیانه فدراسیون تنیس روی میز به ریاست دکتر علی‌نژاد معاونت قهرمانی و ورزش حرفه ای وزارت ورزش و جوانان و با حضور مهرداد علی قارداشی ریاست فدراسیون و نمایندگان کمیته المپیک و وزارت ورزش و جوانان و همچنین کلیه اعضای مجمع برگزار گردید.

در ابتدای این جلسه که در سالن استاد فارسی آکادمی ملی المپیک و به صورت ویدیو کنفرانس برگزار گردید، مهرداد علی قارداشی گزارش عملکرد فدراسیون را به مجمع ارائه داد و مورد تأیید قرار گرفت.
حسابرس مستقل فدراسیون نیز به ارائه گزارش حسابرسی پرداخت و با توجه به شفافیت اسناد مالی موجود این گزارش مورد تایید و تقدیر ریاست و اعضای مجمع قرار گرفت.

پس از حسابرس مستقل، احسان الله اشفیعی خزانه دار فدراسیون گزارشی جامع از صورت های مالی ارائه نمود و مورد تأیید ریاست و اعضای مجمع قرار گرفت.

در پایان این جلسه دکتر علی نژاد عملکرد فدراسیون را مورد تقدیر قرار داد و عنوان نمود با توجه به اینکه فدراسیون تنیس روی میز جزو فدراسیون های مدال آور و المپیکی است می بایست تلاش بیشتری صورت گیرد تا عنوان های بدست آمده حفظ و بهبود یابد و در رویداد های پیش رو مانند المپیک و بازیهای آسیایی ۲۰۲۲ شاهد خلق مجدد شگفتی توسط نمایندگان تنیس روی میز کشورمان باشیم.

این مطلب بدون برچسب می باشد.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.