حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

17 شوال 1445 Thursday, 25 April , 2024 تعداد کل نوشته ها : 1453×

اطلاعیه ها

شیما صفایی با قهرمانی در مرحله دوم به عضویت تیم ملی درآمد

شناسه : 3397 30 اردیبهشت 1400 - 0:03 1033 بازدید ارسال توسط :

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی فدراسیون تنیس روی میز ، با اتمام دور دوم مسابقات انتخابی تیم ملی بانوان شیما صفایی در یک بازی حساس و نفسگیر در فینال مقابل مریم فرعی با نتیجه ۴ بر ۲ پیروز میدان و به عضویت تیم ملی نائل آمد. فرعی علیرغم شایستگی با واگذاری نتیجه در دو فینال […]

شیما صفایی با قهرمانی در مرحله دوم به عضویت تیم ملی درآمد
پ
پ

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی فدراسیون تنیس روی میز ، با اتمام دور دوم مسابقات انتخابی تیم ملی بانوان شیما صفایی در یک بازی حساس و نفسگیر در فینال مقابل مریم فرعی با نتیجه ۴ بر ۲ پیروز میدان و به عضویت تیم ملی نائل آمد.

فرعی علیرغم شایستگی با واگذاری نتیجه در دو فینال پیاپی میبایست در دو دور بعدی شانس خود را برای عضویت تیم ملی امتحان نماید.

بدین ترتیب ۱۴ ورزشکار حاضر در دور سوم از عصر امروز مجددا به مصاف هم خواهند رفت .

مریم فرعی، مهرسادات موسوی، فاطمه جمالی فر، الینا رحیمی، صبا صفری، غزاله ملاطلب، ندا شهسواری، ملیکا کرمی،هدیه آقامحمدی، ملیکا عامرطاس، پریناز حاجیلو، سارا شهسواری، مریم صامت ،هلیا اصغری از ساعت ۱۵:۳۰ امروز چهارشنبه ۲۹ اردیبهشت ماه در آکادمی امیر احتشام زاده تهران رقابتهای خود را آغاز خواهند کرد.

این مطلب بدون برچسب می باشد.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.